شناسه خبر: 355 منتشر شده در مورخ: 1392/8/5 ساعت: 11:15 گروه: سیاسی  
مواضع شما جلوی توطئه علیه بیت امام را گرفت
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با سیدحسن خمینی:

مواضع شما جلوی توطئه علیه بیت امام را گرفت

آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی – از مراجع تقلید – شنبه شب با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی یادگار امام(ره) دیدار کرد

به گزارش ایران سپیددر این دیدار که در منزل نوه امام راحل و در فضایی صمیمانه برگزار شد، حجج اسلام سیدیاسر خمینی، سیدعلی خمینی و شیخ حسن صافی گلپایگانی نیز حضور داشتند.

آیت‌الله صافی گلپایگانی در این دیدار اظهار کرد: لازم بود تا از اظهارات اخیر شما تشکر کنم، زیرا این سخنان دفاع از مرحوم امام بود و شما باید مواضع ایشان را حفظ کنید.

این مرجع تقلید خطاب به فرزند یادگار امام(ره) تاکید کرد: مواضع امام(ره) تاکنون توسط شما حفظ شده و از این پس هم باید توسط شما حفظ شود و در تمام مطالب، ان‌شاءالله این جهات محفوظ بماند. ان‌شاءالله این بیت آنگونه که امام(ره) می‌خواست باقی بماند و خودتان مستقل باشید تا مردم بدانند مطلب بالاتر از این حرفهاست.

وی با اشاره به بحث‌های اخیر درباره بیت امام(ره)، خطاب به اعضای این بیت گفت: شما بالاتر از جناح‌ها هستید. ان‌شاءالله خداوند شما را حفظ کند و به علو درجات امام بیفزاید و آثار ایشان محفوظ باشد. باید در سایه دین، همه این مطالب محفوظ بماند و همه بدانند این مسأله خیلی مهم است، زیرا مردم از شما توقع دارند. کما اینکه در روزهای اخیر، مواضع شما جلوی توطئه علیه بیت امام را گرفت.

آیت‌الله صافی گلپایگانی خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی اظهار کرد: همانطور که به مرحوم امام(ره) ارادت داشتیم، به شما هم علاقه داریم.

این مرجع تقلید در این دیدار همچنین از اقدام تروریستی اخیر در سراوان ابراز تأسف فراوان کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار سیدحسن خمینی نیز ضمن تشکر از آیت‌الله صافی گلپایگانی به خاطر حضور در منزل وی، گفت: یکی از کسانی که معمولاً در صحبت‌هایم، فرمایشاتشان را مدنظر قرار می‌دهم، حضرتعالی هستید و شما همیشه در طول فراز و فرودها و بعضاً کینه‌توزی‌ها لطف داشته‌اید و پشتوانه بیت امام بوده‌اید

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *