شناسه خبر: 3524 منتشر شده در مورخ: 1393/2/6 ساعت: 10:32 گروه: اجتماعی  
توسعه سرای احسان کهریزک/ حمایت از معلولان مجهول‌الهویه

توسعه سرای احسان کهریزک/ حمایت از معلولان مجهول‌الهویه

عضو هیأت امنای جامعه خیرین حامی معلولان کشور از توسعه فضای سرای احسان کهریزک خبر داد و گفت: به زودی این مجموعه با همکاری خیرین توسعه پیدا می‌کند و تعدادی بیشتری از معلولان مجهول‌الهویه در این مرکز نگهداری خواهند شد.

به گزارش ایران سپید محمدرضا کارگری عضو هیئت امنای جامعه خیرین حامی معلولان کشور در حاشیه بازدید از این مجموعه با اشاره به همکاری خیرین با سازمان بهزیستی کشور، اظهار داشت: ما بنا داریم در سال جاری اقدامات وسیع‌تری را در حوزه‌های مختلف درمانی و حمایتی به معلولان داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سرای احسان کهریزک در حال حاضر به 500 معلول رسیدگی می‌کند که قرار شده است این مجموعه با همکاری خیرین توسعه پیدا کند.

کارگری افزود: تعدادی از معلولان نگهداری شده در سرای احسان کهریزک از یارانه‌ها بهزیستی استفاده می‌کنند که قرار شد با حمایت این سازمان یارانه بیشتری به این افراد پرداخت شود.

عضو هیئت امنای جامعه خیرین حامی معلولان کشور ادامه داد: در مجاورت سرای احسان کهریزک زمینی به مساحت 15 هزار هکتار است که قرار شده این زمین خریداری و در نهایت به مجموعه سرای احسان کهریزک استفاده شود.

وی در پایان گفت: جامعه خیرین حامی معلولان کشور در سال جاری بنا دارد از خانواده‌‌های دو معلول حمایت بیشتری کند و حمایت سازمان بهزیستی مسکن در اختیار آنها قرار دهد.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *