شناسه خبر: 3514 منتشر شده در مورخ: 1393/2/3 ساعت: 11:28 گروه: اجتماعی  
مدارس استثنایی تحت پوشش حمل و نقل نیمه رایگان قرار گرفته اند

مدارس استثنایی تحت پوشش حمل و نقل نیمه رایگان قرار گرفته اند

مدیر سامانه جانبازان و معلولان شهرداری تهران گفت : مدارس استثنایی تحت پوشش حمل و نقل نیمه رایگان قرار گرفته اند این مدارس می توانند جهت حمل و نقل دانش آموزان خود به ادارات کل خود مراجعه کنند.

سعید زارع زهرانی از ابتدای سال تحصیلی سال 92-93 تعداد 8 مدرسه استثنایی تحت پوشش طرح حمل و نقل عمومی قرار گرفته اند .

وی افزود : امیدواریم با افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی بتوانیم دایره خدمات خود را گسترش دهیم و خدمات بهتری به دانش آموزان استثنایی داشته ارائه کنیم.

مدیر سامانه جانبازان و معلولان شهرداری تهران تصریح کرد: اکنون حدود 60 دستگاه ماشین ون و 25 دستگاه اتوبوس را جهت حمل و نقل هرچه بهتر معلولان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در سطح شهر تهران در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد : هزینه خدمات حمل و نقل برای دانش آموزان مدارس استثنایی با اتوبوس رایگان است و هزینه پرداختی آنها برای ماشین های ون نیز طبق تعرفه مصوب شورای شهر که رقم بسیار ناچیزی است پرداخت می کنند .

زارع زهرانی یاد آورشد : همه مدارس استثنایی می توانند با مراجعه به ادارات کل آموزش و پرورش استثنایی مناطق خود جهت حمل و نقل دانش آموزان با نیاز های ویژه اقدام نمایند و در صورت وجود امکانات شهرداری تهران در مناطق خاص به آنها خدمات خواهند داد.

وی در خاتمه گفت: دغدغه حمل و نقل جانبازان و معلولان همواره جزء مسائلی بوده که شهردار تهران به طور شخصی این موضوع را مطالبه می کنند و امیدواریم بتوانیم خدمات خوبی به این عزیزان ارائه کنیم .

 

 

 

 
 
 
  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *