شناسه خبر: 35060 منتشر شده در مورخ: 1400/11/17 ساعت: 12:37 گروه: اجتماعی  
لزوم پیشگیری از تولد کودک معلول

لزوم پیشگیری از تولد کودک معلول

حجت الاسلام محمدی لائینی برلزوم پیشگیری از تولد کودک معلول تاکید کرد و گفت:باید بررسی کنیم ببینیم کشورهای مختلف دنیا چه‌کردند که تولید معلولیت، عقب‌افتادگی ذهنی، بیماری‌های ذهنی کاهش یافت.

به گزارش ایران سپید به نقل از شیستان،  حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۶بهمن) در نشست با «فرزاد گوهردهی» مدیرکل بهزیستی استان مازندران ضمن عرض تسلیت شهادت امام هادی (ع)، اظهار کرد: از تمامی هزار نفر پرسنل زحمتکش این نهاد تشکر می‌کنم چرا که این یک کار اداری روتین نیست بلکه اقدامی انسانی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: کارکنان بهزیستی باید خدا را شکر کنند چرا که پادوی محبوب‌ترین خلق خدا قرار گرفتند، باید قدردان بوده و به همین نسبت دلسوزی دردمندانه داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر اینکه خدمت برای خدا باشد مهم است حجم و اندازه آن کافی نیست، عنوان کرد: اینکه بی‌تفاوت نباشیم مهم است، کارکنان این نهاد باید فرااداری حرکت کنند، در این اداره باید انس و عاطفه بین ارباب رجوع و کارکنان حکم‌فرما باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: ما خادمان مردم وظیفه داریم کاری کنیم تا یک باری از دوش جامعه کم شود، باید بررسی کنیم ببینیم کشورهای مختلف دنیا چه‌کردند که تولید معلولیت، عقب‌افتادگی ذهنی، بیماری‌های ذهنی کاهش یافت.

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: هر کجا محدودیت و نقص دیدیم اول باید یقه مسئول بالادستی نهاد و اداره مربوطه را بگیریم، برخورد جدی باید صورت بگیرد ما باید با علت مبارزه کنیم نه معلول! باید کاری کنیم شاهد موالید کمتری از معلولان باشیم.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت مجمع خیرین میتوان به سمت شناسایی بهتر و بیشتر معلولان رفت، تا یک اطلاعات کلی و دقیق از آمار واقعی معلولان داشته باشیم و به سمت سامان دادن و مازندران سالم حرکت کنیم.

حجت الاسلام محمدی لائینی از درخواست جمعی از معلولان و مراجعه به دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران خبر داد و گفت: توقمان احقاق حقوق این معلولان است که در ایاب و ذهاب مشکل دارند، بر طبق ضوابط باید کار را پیش برد، دزدی از هر کسی بد است، دزدی کردن و زدن از حق و حقوق این معلولان خیلی بدتر است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *