شناسه خبر: 35037 منتشر شده در مورخ: 1400/11/10 ساعت: 10:51 گروه: اجتماعی  
ابلاغ اعتبار سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی به استان ها

ابلاغ اعتبار سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی به استان ها

معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به استان گلستان با حضور در جمع مدیران مدارس استثنایی این استان با تاکید بر اینکه سرویس ایاب و ذهاب از ضروریات بازگشایی کامل مدارس استثنایی است گفت: اعتبار سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استثنایی به زودی به استان ها ابلاغ خواهد شد.

به گزارش ایران سپید از سازمان آموزش و پرورش استثنایی؛ دکتر حمید طریفی حسینی در نشست  شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان که با حضور مدیران مدارس استثنایی این استان برگزار شد، ضمن  تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: در سند تحول بنیادین بر مدرسه محوری تاکید فراوان شده است و یکی از وظایف حوزه ستادی هموار کردن مسیر برای محور قرار گرفتن مدارس است.

وی با تقدیر از حرکت جهادی معلمان آموزش و پرورش استثنایی در ایام کرونا گفت: بدون شک معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی از متخصص ترین افراد در حوزه کاری خود هستند و این معلمان رسالت خود را در ایام کرونا به خوبی ایفا کردند.
‏طریفی رسالت نظام تعلیم و تربیت را پرورش دانش آموزان تمام ساحتی دانست و گفت: یکی از تاکیدات سند تحول بنیادین تنوع بخشی به محیط یاددهی و یادگیری است و مدیران مدارس  باید یاری دهنده معلمان در خلق موقعیت های بدیع یادگیری و یاددهی باشند.
وی خواستار ارتباط مستمر مدیران با نهادهای مختلف برای بهره گیری از ظرفیت آن ها شد و گفت: آیین نامه اجرایی مدارس دست مدیران برای جلب مشارکت ها را باز گذاشته است و مدیران باید بر جلب مشارکت تمامی دستگاه ها ،خیرین و نهادها تاکید ویژه ای داشته باشند.
وی در پایان گفت: گسترش رویکرد فراگیر سازی، خانواده محوری و توانمند سازی والدین از جمله سیاست های آموزش و پرورش استثنایی است.

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *