شناسه خبر: 35024 منتشر شده در مورخ: 1400/11/6 ساعت: 10:41 گروه: اجتماعی  
تأکید رئیس سازمان بهزیستی بر کسب مهارت در کنار ادامه تحصیلات دانشگاهی

تأکید رئیس سازمان بهزیستی بر کسب مهارت در کنار ادامه تحصیلات دانشگاهی

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از فرزندان زنان سرپرست خانوار و شبه خانواده که موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه سراسری شده اند؛ بر یادگیری مهارت و آمادگی برای اشتغال در کنار ادامه تحصیل تاکید کرد.

به گزارش ایران سپید رییس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: این خبر که شما در حوزه امور اجتماعی بهزیستی با تلاش و همت و توجه به استعدادهای درونی خود (در عین اقتضائات جاری زندگی )مسیر ارتقای علم را پیش گرفتید و برای خود هدفی را  انتخاب کرده اید، مایه مباهات است و از نظر من شما به خداوند نزدیک تر هستید و سعی کنید از این ذخیره بیشتر بهره ببرید.

قادری افزود: علاقه مند به رصد مسیر رشد و تعالی و پایش ترم به ترم تحصیلات شما عزیزان هستم و از معاونت اجتماعی می خواهم این امکان را فراهم کند و ارتباط تنگاتنگی بین بهزیستی و فرزندان حاضر برقرار شود و  از شما نیز می خواهم بهزیستی را مأمن امنی برای خودتان بدانید.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مطرح شده از سوی برخی از دانشجویان حاضر در جلسه نیز گفت: افرادی که مشکلات معیشتی و کمبود هایی از نظر اقتصادی دارند و با همه این سختی ها و مشکلات به این توفیقات دست یافته اند، نخبگانی هستند که تهدیدهای زندگی را به فرصت مبدل کرده اند و مایه فخر و مباهات هستند و چه بسا اگر امکانات افراد عادی جامعه را در اختیار داشتند، بسیار موفق تر ظاهر می شدند و از شما به خاطر این تلاش مضاعف تشکر می کنم و از شما می خواهم مسیر رشد و ارتقای خود را با ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تکمیل کنید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما نیز سعی می کنیم یک مسیر امنیت اقتصادی را برای شما فراهم کنیم تا بیشتر متوجه آرمان و هدفتان باشید و همچنین مهارت های لازم آمادگی برای اشتغال در کنار ادامه تحصیل را کسب کنید که این موضوع با همیاری و برقراری ارتباطات با سازمان های مردم نهاد قابل انجام است.

قادری گفت: شرافت در زندگی شما ناشی از این است که هم کار کنید و هم درس بخوانید و از خدا می خواهم مسیر رشد و ترقی شما را طوری رقم بزند که در سال های آتی افتخار آفرینی های بیشتری از شما ببینیم.

وی همچنین از مادرانی که با سختی و  محدودیت های موجود در زندگی و با هر بضاعتی که داشتند،زمینه توفیق این فرزندان را فراهم کرده اند تشکر و قدر دانی کرد.

سازمان بهزیستی با اهدای مبلغ ۱۵۰میلیون ریال هدیه نقدی، سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه مادر ،سفر به عتبات عالیات و لوح تقدیر جداگانه به مادران و فرزندان؛ از مدعوین جلسه تقدیر کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *