شناسه خبر: 34742 منتشر شده در مورخ: 1400/8/24 ساعت: 12:45 گروه: اجتماعی  
نمایندگان بر اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید دارند

نمایندگان بر اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید دارند

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس از استماع گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان خبر داد و گفت: نمایندگان بر ضرورت توجه به اولویت‌بندی‌ها در سازمان مانند ایتام، کودکان و زنان بدسرپرست و اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید کردند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، زهرا شیخی از استماع گزارش رئیس سازمان بهزیستی کشور در مورد برنامه‌ها و سیاست‌های این سازمان خبر داد و افزود: نمایندگان بر ضرورت توجه به اولویت بندی ها در این سازمان مانند ایتام، کودکان و زنان بدسرپرست و بی سرپرست، زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست و اجرای قانون حمایت از معلولان تاکید کردند.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اعضای کمیسیون  براین نکته تاکید دارند موادی که در برنامه ششم توسعه مغفول مانده است باید در برنامه هفتم توسعه مورد توجه و بازبینی قرار گیرد.

شیخی از انتخاب اعضای این کمیسیون برای حضور در کمیسیون مشترک  طرح تاسیس صندوق های ذخیره دانشگاهیان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد و افزود: روح الامینی، محسنی بندپی، فاضلی، آریان پور، محمدبیگی، سید مرتضی خاتمی، میرمحمدی و اسحاقی برای عضویت در کمیسیون مشترک این طرح انتخاب شدند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *