شناسه خبر: 34724 منتشر شده در مورخ: 1400/8/22 ساعت: 10:32 گروه: اجتماعی  
ماجرای یک انحلال

ماجرای یک انحلال

با خبر شدیم شرکت نماد فناوری امروز که تامین کننده تجهیزات کمکی برای نابینایان و کم بینایان در کشور بود طبق انتشار آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران مورخ 17 آذرماه 1399 انحلالش را به صورت رسمی اعلام و منتشر کرد.

به گزارش ایران سپید با خبر شدیم شرکت نماد فناوری امروز که تامین کننده تجهیزات کمکی برای نابینایان و کم بینایان در کشور بود طبق انتشار آگهی در روزنامه رسمی جمهوری اسلامی ایران مورخ 17 آذرماه 1399 انحلالش را به صورت رسمی اعلام و منتشر کرد.

چندی پیش تعدادی از مخاطبان ایران سپید طی تماس با این رسانه از فروش محصولات این شرکت منحل شده توسط یک خانم خبر دادند.

بنابر وظیفه رسانه ای مان که همان آگاه سازی و اطلاع رسانی به مخاطبانمان است. برای پیگیری ابتدا با شماره تماسی که از شرکت نماد فناوری امروز  داشتیم تماس گرفته که در آن سوی خط فردی پاسخ داد و گفت: « این شماره تلفن واگذار شده و دیگر چنین شرکتی وجود ندارد»

بعد از تحقیق و بررسی بیشتر موفق شدیم با خانمی که فروشنده برخی محصولات ویژه نابینایان است و محصولات این شرکت را هم به فروش می رساند صحبت کنیم. یعقوبی در توضیح این اقدام گفت: «ما فروشگاه نماد فناوری هستیم نه شرکت نماد فناوری امروز. اگر بنده مرتکب خلافی شده باشم از طرف اداره دارایی برایم اختیاریه صادر می شود که محصولی را با کد اقتصادی شرکتی منحل شده به فروش رساندید اما تاکنون چنین نبوده و ما خلافی را مرتکب نشدیم چرا که از کد اقتصادی این شرکت برای فروش محصولات استفاده نکردیم.» وی ادامه داد: «تجهیزاتی را که می فروشم با گارانتی، ضمانت و خدمات پس از فروش است. اجناسی را که به مشتری می فروشم طبق قانون از گمرک گرفته و ترخیص می کنیم با با نام شرکتهای دیگر است و ربطی به نماد فناوری امروز ندارد. ما به هیچ عنوان مارک نماد فناوری امروز را روی محصولاتمان درج نمی کنیم. ترازوی حمام تنها محصولیست که با مارک نماد فناوری فروخته شده است.» 

دو نکته همچنان باقی است اول، عدم اطلاعرسانی شرکت نماد فناوری امروز از انحلالش در میان جامعه نابینایان است و اینکه چرا فقط به یک آگهی چند خطی در روزنامه اکتفا کرده است و دوم آنکه آیا از نظر قانونی هنگامی که برند یا شرکتی منحل میشود فرد یا گروهی می توانند با نام آن شرکت یا برند سابق به ادامه فعالیت و فروش محصولات بپردازد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *