شناسه خبر: 34708 منتشر شده در مورخ: 1400/8/18 ساعت: 14:43 گروه: اجتماعی  
خیرکردستانی۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی احداث می‌کند

خیرکردستانی۶ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی احداث می‌کند

معاون امور توسعه مشارکت‌های بهزیستی کردستان گفت: یک فرد خیر و نیکوکار در عملی خداپسندانه اقدام به احداث ۶ واحد مسکونی برای مددجویان، معلولان وآسیب‌دیدگان اجتماعی زیرپوشش این نهاد در استان کرده است.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، حسین رسولی اظهار داشت: این واحدهای مسکونی هم اکنون در دست احداث بوده و تمام هزینه های ساخت و ساز آن که ۲۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است توسط این خیر پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در۲ منطقه در شهر سنندج شامل "قه‌لاچوارلان و به‌رده‌شت" و در بلوک‌های سه واحد ساخته می‌شوند، گفت: ساخت سه واحد از پروژه در مراحل پایانی سفت کاری بوده و به زودی عملیات ساخت وساز سه واحد دیگرپروژه نیز آغاز می‌شود.

معاون امور توسعه مشارکت‌های مردمی بهزیستی کردستان با بیان اینکه زمین مورد نیاز این پروژه ها توسط بهزیستی استان تامین شده است از خیرین و نیکوکاران و افرادی که از تمکن مالی کافی برخوردازند خواست در زمینه رفع مشکلات نیازمندان جامعه از جمله مددجویان زیرپوشش، این نهاد را یاری کنند.

وی افزود: درحال حاضر و باتوجه به شرایط فعلی بویژه موضوع سطح اقتصادی خانواده‌های تحت پوشش و گرانی قیمت تمام شده برای خرید و ساخت واحدهای مسکونی نیازمند مشارکت و کمک خیرین و نیکوکاران هستیم.

در حال حاضر حدود ۴۵ هزار معلول در استان کردستان زیرپوشش خدمات سازمان بهزیستی هستند که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۹۵ نفر مستمری بگیر هستند و  ۱۸ هزار و ۳۶ نفر از این تعداد معلول روستایی هستند که از طریق cbr شناسایی شده‌اند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *