شناسه خبر: 3468 منتشر شده در مورخ: 1393/2/1 ساعت: 08:31 گروه: سیاسی  
نعمتى نماینده معلولان ایران در نشست عالیرتبه معلولان سازمان ملل شد

نعمتى نماینده معلولان ایران در نشست عالیرتبه معلولان سازمان ملل شد

زهرا نعمتى قهرمان 28 ساله تیروکمان پارالمپیک و جهان در اجلاس سازمان ملل شرکت خواهد کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از  روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، صد و هجدهمین جلسه هیأت رئیسه کمیته ملی پارالمپیک امروز با حضور محمود خسروى وفا رئیس، امیرماندگارفرد، دبیرکل و اعضاى هیأت رئیسه و اجرایى در محل کمیته برپا شد.


نشست امروز هیأت رئیسه کمیته با اعلام خبر شرکت زهرا نعمتى در اجلاس سازمان ملل همراه بود.

خسروى وفا ضمن اعلام این خبر گفت: نشست عالیرتبه معلولان سازمان ملل متحد 20 خرداد ماه جارى در محل سازمان ملل انجام می‌شود و از ایران خانم زهرا نعمتى در این اجلاس حضور خواهد داشت. طى هماهنگى که با وزارت ورزش و جوانان و وزارت امور خارجه انجام شده است، زهرا نعمتى به عنوان نماینده کشورمان در نشست عالیرتبه معلولین سازمان ملل متحد شرکت خواهد کرد.

تقدیر سازمان بهزیستى از قهرمانان پارالمپیک
در نشست صبح امروز کمیته ملى پارالمپیک ابتدا امیرماندگار فرد به ارائه گزارش از روند اقدامات انجام شده در سال گذشته و برنامه‌هاى سال جارى پرداخت، وى ضمن مثبت ارزیابى کردن حضور زهرا نعمتى در اجلاس سازمان ملل به تلاش NPC در جهت شناساندن اهداف جنبش پارالمپیک در کشور پرداخت.

دکتر همایون هاشمى رئیس سازمان بهزیستى و عضو هیأت اجرایى نیز از تخصیص هدایاى نقدى سازمان بهزیستى به قهرمانان خبر داد.

در جلسه امروز هیأت رئیسه علیرضا حسینی (دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی) گزارشی از روند آماده سازى تیم‌هاى ملى جانبازان، معلولان و نابینایان براى حضور در دومین دوره بازی‌هاى پاراآسیایى اینچئون کره جنوبى 2014 و شرکت تیم وزنه بردارى ایران در مسابقات جهانى امارات ارائه کرد.

نشست امروز هیأت رئیسه با تصویب کمیسیون‌هاى جدید در کمیته ملى پارالمپیک همراه بود، تشکیل کمیسیون داوطلبین، تأسیس و فعال سازی کمیته زنان و برگزارى مراسم بزرگداشت هفته پارالمپیک از مهم‌ترین مصوبات جلسه امروز بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *