شناسه خبر: 3466 منتشر شده در مورخ: 1393/1/31 ساعت: 15:11 گروه: فرهنگی  
برگزاری مسابقه سینمای بین الملل با هدف گسترش فرهنگ مقاومت
تشریح جزئیات بخش مسابقه سینمای بین¬الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت

برگزاری مسابقه سینمای بین الملل با هدف گسترش فرهنگ مقاومت

جزئیات فراخوان بخش مسابقه سینمای بین الملل سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت اعلام شد.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ بخش بین الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به منظور تبیین و گسترش"فرهنگ مقاومتبا حضور آثاری که به مقاومت مسلمانان و مظلومان جهان پرداخته­ اند،  برگزار می­گردد.

روابط عمومی این رویداد سینمایی ضمن اعلام این مطلب خبر داد: فیلم­های سینمایی و مستندی که از ژانویه سال 2012 در ایران و سایر کشورها تولید شده­اند می­توانند در این بخش شرکت نمایند.

در این خبر موضوعات بخش مسابقه سینمای بین­الملل سیزدهمین جشنواره مقاومت به این ترتیب معرفی شد:

"ارایه تصویری روشنگرانه از جنایات آمریکا و صهیونیسم در جهان"، "افشای نقش آمریکا و صهیونیزم در تفرقه­افکنی و جنایات گروه­های تکفیری"، "نقش بیداری اسلامی در منطقه و جهان"،"تلاش مسلمانان برای احیای هویت اسلامی ومقابله با اسلام هراسی و ایران هراسی"، "نقش مردم غزه، لبنان و سوریه در مقابله با صهیونیسم و استکبار جهانی"، "نقش شهدای ترور در افشای چهره حقوق بشر آمریکایی"،"جهانی عاری از تروریسم و سلاح هسته­ای"، "معرفی شهدای مقاومت و شخصیت­های آزادیخواه جهان"، "نقش صهیونیسم و وهابیت در هتک حرمت مسلمانان و پیامبران"، "نقش هالیوود در ترویج خشونت، تروریسم و فرقه­سازی در مقابله با ادیان توحیدی شیطان­پرستی، خشونت و تروریسم در هالیوود"،"نقش وحدت اسلامی در شکست توطئه­ای سلطه­گران جهان"، "تبیین مبارزات و جنبش­های آزادیبخش مستضعفین"، "مقابله با تحمیل سبک زندگی غربی"،"ریشه­یابی جنبش مردمی 99% آمریکا.

فیلمسازان و سینماگران علاقمند می توانند آثارشان را تا تاریخ سوم خرداد ماه سالجاری آثارشان را به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره : تهران- خیابان مفتح جنوبی- کوچه طبرسی ( ظلع جنوبی دانشگاه تربیت معلم)– پلاک 6 – طبقه دوم تحویل یا ارسال نمایند.

در این خبر تاکید شد: با توجه به حساسیت و محوریت موضوع مقاومت در جهان و چالش ها و تحولات منطقه ای و جهانی این دوره جشنواره با رویکرد "مقاومت، بصیرت و شکوفایی" با اهدافی چون: "تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه­های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و نگاه به حضور سازنده ایثارگران در مقابل دشمنان، تحریم اقتصادی، دستاوردهای علمی و افتخارات جهانی"، "مقاومت و  بیداری اسلامی"، "مقابله با استکبار جهانی"،" تروریسم" و "صهیونیزم بین­الملل" مقارن با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.

مقابله با تروریسم، فتنه، جریانات انحرافی، منافقین، اندیشه­های تکفیریو جنگ نرم و شبکه­های ماهواره­ای استکباری ازجمله موضوعات تازه ای است که مورد توجه و تاکید این مهم ترین جشنواره سینمایی انقلاب اسلامی در"سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" قرار گرفته است.

شایان ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماسهای ( 88826375- 88826296- 88813205 دبیرخانه جشنواره) تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره فیلم مقاومت به نشانیwww.moqavematfilmfest.irمراجعه نمایند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *