شناسه خبر: 33940 منتشر شده در مورخ: 1400/4/9 ساعت: 12:52 گروه: اجتماعی  
هشترود رتبه اول ساماندهی امور جوانان‌ آذربایجان‌شرقی را کسب کرد
فرماندار:

هشترود رتبه اول ساماندهی امور جوانان‌ آذربایجان‌شرقی را کسب کرد

فرماندار هشترود گفت: این شهرستان در سایه تلاش همه نهادهای مرتبط رتبه اول ستاد ساماندهی امور جوانان‌ استان را کسب کرد.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، امین امینیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بر مهارت‌آموزی جوانان تاکید کرد و افزود: دهیاران هم باید در ارائه آموزش‌های خانواده، ازدواج، اعتیاد و مهارت‌آموزی در روستاها تلاش کنند. وی افزایش طلاق و کاهش ازدواج در شهرستان را نگران‌کننده دانست و بیان کرد: متاسفانه طی سه ماهه اول سال ۳۵ مورد طلاق ثبت شد که نسبت به زمان مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشت. «امینیان» این را هم اضافه کرد که در سه ماهه اول امسال ۱۲۵ مورد ازدواج در این شهرستان به ثبت رسید. وی اظهار داشت: در این مدت کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ۱۰ عروس جهیزیه به ارزش۲۰۰ میلیون تومان تهیه کرد و ۸۵ نفر از مددجویان این نهاد برای دریافت تسهیلات‌ اشتغال به بانک‌ها معرفی شدند. 

وی به سایر اقدام‌های منجر به کسب رتبه اول این شهرستان در بخش ساماندهی امور جوانان نیز اشاره و بیان کرد: در سال گذشته تعداد ۵۵ مورد جهیزیه به نوعروسان با مبلغ بالای ۹۰۰ میلیون تومان اهدا و برای ۱۸۵ نفر تسهیلات اشتغال پرداخت شد. فرماندار هشترود ادامه داد: اداره بهزیستی هم در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری خدمات بهزیستی به بخش خصوصی طی سال گذشته با راه‌اندازی پنج مرکز مثبت زندگی و تاسیس دو مرکز توانبخشی و حرفه‌آموزی معلولان ذهنی برای ۲۲ نفر از جوانان تحصیل‌کرده اشتغال پایدار ایجاد کرد.  امینیان اضافه کرد: بهزیستی شهرستان در راستای ایجاد اشتغال برای جوانان طی سال گذشته حدود ۶ میلیارد تومان اعتبار جذب و ۱۳۴ نفر از متقاضیان تحت پوشش را جهت دریافت این تسهیلات کم‌بهره به بانک‌ها معرفی کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *