شناسه خبر: 33898 منتشر شده در مورخ: 1400/4/2 ساعت: 14:35 گروه: اجتماعی  
تعیین میزان کمک هزینه پرداختی به مراکز غیردولتی بابت حق پرستاری یا مددکاری در سال ۱۴۰۰

تعیین میزان کمک هزینه پرداختی به مراکز غیردولتی بابت حق پرستاری یا مددکاری در سال ۱۴۰۰

با تصویب هیات دولت، میزان کمک هزینه (یارانه) پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی (روزانه و شبانه روزی) بابت نگهداری، مراقبت و خدمات توانبخشی، آموزشی، حرفه آموزی معلولان و حق پرستاری افراد دارای آسیب نخاعی و معلولان شدید و خیلی شدید در سال ۱۴۰۰ تعیین شد.

به گزارش ایران سپید پرداخت کمک هزینه فوق از محل اعتبارات مصوب سازمان بهزیستی کشور در قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور و اعتبارات قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت و سایر منابع، با تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور تأمین خواهد شد.

همچنین سازمان بهزیستی کشور مجاز است با در نظر گرفتن کیفیت خدمات ارایه‌ شده در مراکز مندرج در این مصوبه و با توجه به سقف اعتبارات مصوب مربوط، نسبت به پرداخت یارانه بر اساس درجه ‌بندی مراکز منطبق با ضوابط مربوط و حق پرستاری افراد دارای آسیب نخاعی و معلولیت، سالمندان معلول و بیماران روانی مزمن شدید و خیلی شدید اقدام کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
مریم هوشیار 1400/4/10 - 20:38
rateup0
ratedown0
پاسخ
comment با سلام من معلول جسمی و حرکتی شدید هستم خواهش چرا حق پرستاری خرداد واریز نشد تنها دلخوشی من همین حق پرستاری هست و هزینه های زیادی دارم نگرانم رسیدگی بیشتر بشه با تشکر
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *