شناسه خبر: 3369 منتشر شده در مورخ: 1393/1/26 ساعت: 09:43 گروه: فرهنگی  
نمایشگاه کتاب محل عرضه هنر، خرد و بینش است
داریوش اسدزاده:

نمایشگاه کتاب محل عرضه هنر، خرد و بینش است

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نمایشگاه کتاب را نمایشگاه هنر، خرد و بینش توصیف کرد و گفت: مطالعه کتاب کمک می‌کند ما در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگ، سیاست، اقتصاد و روابط اجتماعی پیشرفت کنیم

«داریوش اسدزاده» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب، نمایشگاه هنر، خرد و بینش است و همه افراد جامعه باید به آن مراجعه کنند، بیایند و کتاب‌ها را ببینند، تهیه و مطالعه کنند.

وی با اظهار خرسندی از حضور پررنگ مردم در مکان‌هایی چون کتابخانه و نمایشگاه کتاب، گفت: کتاب یگانه ابزاری است که دانش فر د را زیاد و به انسان، منیت و انسانیت عطا می‌کند.

اسدزاده با این توصیه که ایرانی‌ها کتاب و مطالعه را فراموش نکنند و همیشه مطالعه داشته باشند، افزود: مطالعه کتاب کمک می‌کند ما در همه زمینه‌ها از جمله فرهنگ، سیاست، افتصاد و روابط اجتماعی پیشرفت کنیم.

این بازیگر مطالعه کتاب را شیرین توصیف و اظهار کرد: امروزه تهیه کتاب با قیمت‌هایی که بر روی جلد کتاب‌ها می‌خورد، سخت  است و بسیاری از آن‌ها نمی‌توانند کتاب‌های مورد علاقه‌شان را تهیه کنند و به اعتقاد من دولت باید کاری کند که قیمت کتاب پایین بیاید.

وی پیشنهاد ارائه یارانه به ناشران را داد و ابراز کرد: متاسفانه تخفیف‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب نیز معمولا 10-20 درصد است که چندان قابل توجه نیست زیرا یک بازدیدکننده باید هزینه‌ای برای رفت‌وآمد در نظر بگیرد و به نمایشگاه بیاید و این تخفیف‌ها برایش به صرفه نخواهد بود. این در حالی است که اگر ناشران با حمایت دولت بتوانند تخفیف بیشتری دهند، به خریداران کتاب و در نهایت به جامعه کمک می‌کنند.

اسدزاده در ادامه سخنان خود نمایشگاه کتاب را یک رویداد مثبت و اثرگذار توصیف کرد و گفت: از مردم عزیز ایران می‌خواهم بیشتر درباره تاریخ و گذشته کشورشان مطالعه کنند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *