شناسه خبر: 33599 منتشر شده در مورخ: 1400/2/23 ساعت: 16:42 گروه: اجتماعی  
برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان بینا

برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان بینا

موسسه نابینایی توانگران شیراز، یک مسابقه نقاشی برای کودکان و نوجوانان بینا در جهت آشنایی با کودکان نابینا برگزار کرده است.

به گزارش ایران سپید فاطمه مهدی خواه، دبیر این جشنواره نقاشی در باره اهداف برگزاری آن می گوید: ما این مسابقه را با این هدف برگزار کرده ایم که اولا ذهن کودکان جامعه را نسبت به افراد نابینا کنجکاو و درگیر کنیم. و در عین حال از طریق نقاشیها متوجه شویم نسبت به افراد نابینا و کلا نابینایی چه دیدگاهی دارند تا بتوانیم برای آموزش کودکان و نوجوانان جامعه مان برنامه ریزی داشته باشیم تا برخورد و تعامل منطقی تری با نابینایان داشته باشند. در جریان این مسابقه به بهترین ها جوایزی اهدا خواهیم کرد و بهترینها را در یک گالری به فروش می رسانیم و درآمد آن را صرف امور خیریه و فعالیتهای فرهنگی برای بچه های نابینا خواهیم کرد.

س: اطلاعیه مسابقه کجا منتشر شده است؟

ج: ما اطلاعیه را در صفحه اینستاگرام "نگاه شو"که وابسته به موسسه توانگران شیراز است منتشر کرده ایم.

س: کودکان در شیراز در مسابقه شرکت می کنند یا سراسری است؟

ج: کودکان و نوجوانان کل کشور می توانند در مسابقه شرکت کنند. محدودیت سنی هم نداریم از خردسال تا نوجوانان 15-16 ساله می توانند شرکت کنند. شرکت کنندگان باید صفحه اینستاگرام ما را دنبال کنند چون کلیپهای دیگری هم در صفحه می گذاریم تا به سوالات افراد پاسخ بدهیم 

س: آیا نقاشیها باید در موضوعات خاصی باشد؟

ج:موضوع ویژه ای را در نظر نگرفته ایم مسئله فقط نابینایی و افراد نابینا است و اینکه بچه ها چه تصوری از این مسئله دارند و آن را چگونه به تصویر می کشند.

س: زمان برگزاری مسابقه را اعلام کنید؟

ج: افراد تا 31 خرداد فرصت دارند عکس نقاشی خود را از طریق شماره واتساپ و تلگرام "09308915447 " برای ما بفرستند و هم از طریق دایرکت نگاه شو"  negah sho

بعد از برگزاری مسابقه اطلاعیه مربوط به برگزاری نمایشگاه را اعلام می کنیم و باید ببینیم شرایط کرونا چگونه خواهد شد تا بتوانیم آن را برگزار کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *