شناسه خبر: 33555 منتشر شده در مورخ: 1400/2/16 ساعت: 18:38 گروه: اجتماعی  
تلاش برای افزایش امتیازات نیروهای آموزش و پرورش استثنایی

تلاش برای افزایش امتیازات نیروهای آموزش و پرورش استثنایی

رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی اظهارکرد: هم اکنون در تلاشیم تا معلمان استثنایی را از قانون جامع خدمات کشوری مستثنا کنیم تا از 50 درصد امتیازات خاص بهره مند شوند.

به گزارش ایران سپید به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، دکتر جواد حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در برنامه «صبح و گفتگو» اظهارکرد: تعلیم و تربیت در حوزه استثنایی در سطح جهان 5 تا 10 برابر تعلیم و تربیت عادی هزینه و رنج و تخصص و وقت بیشتری می طلبد.

وی با بیان اینکه سختی معلمان استثنایی در امر تعلیم و تربیت به ویژه در این ایام کرونایی مضاعف شده است، افزود: متاسفانه قانون مدیریت خدمات کشوری در سالهای گذشته مزایای این معلمان را یکسان سازی کرد اما هم اکنون در تلاشیم تا آموزش و پرورش و معلمان استثنایی را از قانون جامع خدمات کشوری مستثنا کنیم تا از 50 درصد امتیارات خاص بهره مند شوند.
حسینی گفت: یک معلم استثنایی به نسبت معلم معمولی رنج مضاعفی را تحمل می کند و به اندازه زحمت و مرارت هایی که بر او تحمیل می شود باید قدر و منزلت بیشتری پیدا کند.
رئیس سازمان آموزش و پرورش کودکان استثنایی در رادیو گفت وگو با اشاره به اینکه 23 هزار معلم از طریق آزمون و دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند، گفت: ما مصوب کردیم که 10 درصد از کل ورودی های آموزش و پرورش از معلمان استثنایی باشند.
حسینی با بیان اینکه خانواده ها در حوزه استثنایی بیشتر از هر کسی قدر این معلمان را می دانند، اظهارکرد: وظیفه مدیریتی ما این است که قدر و منزلت این معلمان را در تشکیلات ساختار و اداری نهادینه کنیم.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *