شناسه خبر: 3346 منتشر شده در مورخ: 1393/1/24 ساعت: 14:50 گروه: فرهنگی  
تحویل غرفه ناشران دانشگاهی تا اول اردیبهشت/ایستگاه‌های خدماتی در سالن‌های دانشگاهی

تحویل غرفه ناشران دانشگاهی تا اول اردیبهشت/ایستگاه‌های خدماتی در سالن‌های دانشگاهی

غرفه‌های بیش از 500 ناشر حاضر در بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به احتمال زیاد تا اول اردیبهشت‌ تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایران سپید به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران «شهروز گهواره‌ای» شهروز گهواره‌ای نایب رئیس انجمن فرهنگی ناشران کتاب دانشگاهی اظهار کرد: در این دوره بیش از 500 ناشر در بخش دانشگاهی ثبت‌نام کرده‌اند که قرار است در بیش از 450 غرفه در فضای 7000 متر مربع و در 9 سالن (از سالن 12 تا 21) نمایشگاه کتاب مستقر شوند. 

  
وی با بیان این که جانمایی غرفه‌های بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال انجام است، گفت: در این دوره برای اولین بار و با هدف صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، اطلاعات ناشران و همه مراحل ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام شد و هم‌چنان نیز ناشران می‌توانند فهرست کتاب‌های خود را برای نمایشگاه، در وب‌سایت انجمن ناشران دانشگاهی به‌روز کنند. 
  
گهواره‌ای هم‌چنین از اختصاص خدمات ویژ در چند نقطه از بخش ناشران دانشگاهی در نمایشگاه کتاب خبر داد و افزود: در چند نقطه از فضای ناشران دانشگاهی، ایستگاه‌های خدماتی چون حضور نماینده مدیریت سالن، اطلاع‌رسانی، آتش‌نشانی، اورژانس و عابربانک با هدف رفاه حال ناشران و بازدیدکنندگان تعبیه خواهد شد. 
  
وی از احتمال تحویل غرفه ناشران بخش دانشگاهی بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا اول اردیبهشت‌ خبر داد. 
 
گهواره‌ای هم‌چنین کمترین متراژ ارائه شده در این بخش را شش و بیشترین را 120 متر اعلام کرد و از ناشران خواست پالت‌ و کپسول آتش‌نشانی برای جلوگیری از حدمات احتمالی چون آتش‌سوزی و یا تغییرات جوی و بارندگی را در غرفه‌های خود داشته باشند. 
  
بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *