شناسه خبر: 3326 منتشر شده در مورخ: 1393/1/24 ساعت: 09:52 گروه: فرهنگی  
شان کتاب را در جامعه بالا ببریم

شان کتاب را در جامعه بالا ببریم

عضو کمیسیون فرهنگی شواری اسلامی شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم با کمک‌های به موقع و سریع مشکلات اجرایی نمایشگاه را حل کنیم.

به گزارش ستاد اطاع رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران، «عبدالحسین مختاباد» عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران، درباره برنامه‌های شورا در این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: نمایشگاه کتاب برای خود قدمتی دارد و انتظار می‌رود که هر سال بهتر از سال گذشته برگزار شود.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه کمیسیون فرهنگی یک کمیسیون منسجم است و از چهره‌های برجسته فرهنگی تشکیل شده است، اقبال جدی نسبت به نمایشگاه کتاب وجود دارد. تلاش می‌کنیم با کمک‌های به موقع و سریع مشکلات اجرایی نمایشگاه را حل کنیم.

مختاباد درباره فعالیت‌های شورای شهر و شهرداری در حوزه کتاب برای بیست و هفتمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: شواری شهر تهران نمی‌تواند درباره کتاب تصمیم‌گیری کند. به نظرم  جامعه باید به سمتی برود که نشر کتاب از یک شان و منزلت بالایی برخوردار شود و ناشران و نویسندگان از حمایت جدی برخوردار باشند. شورا در این زمینه‌ها صرفا می‌تواند کمک کند و کار اجرایی دیگری نمی‌تواند انجام دهد. 

 

 

 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *