شناسه خبر: 3324 منتشر شده در مورخ: 1393/1/24 ساعت: 09:43 گروه: فرهنگی  
نمایشگاه کتاب جوابگوی همه سلیقه ها باشد
آرام جعفری:

نمایشگاه کتاب جوابگوی همه سلیقه ها باشد

از آنجا که مردم کشور ما بیشتر گرایش به دیدن فیلم دارند وتصویری هستند باید بتوان جدا از کتاب های صوتی، کتاب های تصویری هم تولید کرد.

«آرام جعفری» بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون در گفت وگو با ستاد خبری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اظهار کرد: مردم ایران با خواندن کتاب بخوانند سطح فرهنگ خود را ارتقاء می دهند. با وجودی که نمایشگاه کتاب تهران بیست و هفتمین سال تولدش را در تهران جشن می گیرد و امکان بازهم شاهد اشتیاق انواع اقشار جامعه از تهران و شهرستان برای حضور در نمایشگاه کتاب تهارن هستیم که با وجود مسافت زیاد می آیند و کتاب های مورد علاقه خود را خریداری می کنند.

وی ادامه داد: قشر کتابخوان در کشور زیاد داریم اما به دلیل گرانی کتاب شاید بازار کتاب های درسی و کمک درسی وضعیت بهتری داشته باشد. در این باره مسئولان باید فکری به حال گرانی کتاب کنند تا همه مردم از هر قشر وطبقه ای بتوانند کتاب مورد علاقه و نیاز خود را بخرند.

وی افزود: من به خواندن کتاب های نمایشی و نقاشی که مرتبط با رشته خودم است بسیار علاقه دارم و بیشتر در این زمینه مطالعه می کنم به هر حال هرکسی با هر سلیقه ای می تواند نمایشگاه حضور پیدا کرده و علاوه بر قرارگرفتن در فضای فرهنگی نمایشگاه روح خود را با مطالعه بزرگ کند.

جعفری گفت: من هر سال با حضور در نمایشگاه کتاب آثار ترجمه ای جدید، رمان  و نمایش نامه، از جمله  کتاب های ترجمه شده گیتی خوشدل شاعر نویسنده و مترجم با سابقه کشورمان را خریداری کرده و در مطالعه می کنم.

این بازیگر ادامه داد:هر سال به دلیل شلوغی نمایشگاه کتاب نمی توانم به طور دلخواه گشت بزنم و این شلوغی ها نشانه کتاب دوست بودن مردم ماست، که برای افزایش دانش و توسعه کشور به کتاب روی می آروند.

وی همچنین پیشنهاد کرد: از آنجا که مردم کشور ما بیشتر گرایش به دیدن فیلم دارند وتصویری هستند باید بتوان جدا از کتاب های صوتی، کتاب های تصویری هم تولید کرد.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *