شناسه خبر: 33198 منتشر شده در مورخ: 1399/12/18 ساعت: 16:45 گروه: ورزشی  
مسوولان نهادها موظف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند
رییس فدراسیون:

مسوولان نهادها موظف به حمایت از ورزش جانبازان و معلولان هستند

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: طبق مقررات و دستور رییس‌جمهوری مسوولان همه نهادها و دستگاه‌ها مکلف به همکاری و واگذاری فضاهای خود برای گسترش و حمایت ورزش جامعه هدف هستند.

به گزارش ایران سپید به نقل از ایرنا، سید محمد شروین اسبقیان در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولان استان یزد افزود: برای اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی که رییس‌جمهوری ابلاغ کرد به عنوان یک قانون مهم ، برای انجام آن از سوی مسوولان کشور نیاز به همکاری و پیگیری استوی ادامه داد: طبق این قانون و دستوری که آقای روحانی برای گسترش ورزش جانبازان و معلولان صادر کرد، هرچند در برخی استان‌ها اقداماتی به عمل آمد ولی کافی نیست و باید همه برای ارتقای ورزش جامعه هدف در تمامی رشته‌ها اقدام کنند.این فعال ورزشی در امور جانبازان و معلولان کشور اظهار کرد: اگر این قانون مهم از سوی اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی در استان ها پیگیری شود، بخشی از مشکلات ورزش جانبازان و معلولان رفع حل می‌شود و شاهد تحول بزرگی در این میدان مهم در کشور خواهیم بود.

اسبقیان به اهمیت برنامه‌ریزی و طرح چهارساله بر اساس ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش جامعه هدف در کنار آموزش ، استعدادیابی و داشتن حداقل یک فضای مناسب و اختصاصی را از دیگر ضرورت‌ها بیان کرد و گفت: باید در این راستا در تمامی استان‌ها پیگیری شود.     در مجمع انتخاباتی یادشده دکتر علی‌محمد عطابخش تنها نامزد هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان یزد با کسب ۱۳ رای از ۱۶ رای ماخوذه به به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

عطابخش مدیرکل فعلی سازمان بهزیستین یزد است و پیش از این چهار دوره چهار ساله به عنوان ریییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان یزد فعالیت کرد. هم‌اکنون ۱۰۰ مربی و داور و  ۶۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در یزد فعالیت دارند و این استان  ۱۰ هزار جانباز دارد که از این تعداد ۱۷۰ نفر جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند.استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *