شناسه خبر: 3305 منتشر شده در مورخ: 1393/1/23 ساعت: 10:36 گروه: اجتماعی  
ثبت‌‌نام رایگان از متقاضیان یارانه در مراکز بهزیستی ادامه دارد
رئیس سازمان بهزیستی کشور

ثبت‌‌نام رایگان از متقاضیان یارانه در مراکز بهزیستی ادامه دارد

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی این سازمان در مرحله دوم ثبت‌‌نام از متقاضیان یارانه گفت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر و مراکز بهزیستی در سطح کشور به صورت رایگان ثبت‌نام کنند.

 

همایون هاشمی با اشاره به ثبت‌‌نام متقاضیان یارانه و اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها اظهار داشت: در این مرحله تمهیداتی از سوی سازمان بهزیستی برای ثبت‌نام از متقاضیان در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در بیش از 469 نقطه از کشور پایگاه‌‌ها و دفاتر بهزیستی آماده ثبت‌نام از متقاضیان یارانه هستند و مراجعه‌کنندگان به صورت رایگان ثبت‌نام می‌ شوند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود:‌ با توجه به تأکیدات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین ابلاغ دستور‌‌العمل‌ به مراکز بهزیستی به صورت آماده‌باش در ایام ثبت‌نام متقاضیان یارانه در سطح کشور هستند.

هاشمی با اشاره به اینکه چنانچه افراد از ثبت‌نام یارانه انصراف دهند می‌توان خدمات بیشتری را به جامعه هدف بهزیستی ارائه کنیم، گفت: امیدواریم هموطنان در این زمینه یار و مددکار دولت باشند و با انصراف خود حمایت بیشتری را از مددجویان و نیازمندان داشته باشند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها تمهیدات خوبی در بخش‌های مختلف برای نیازمندان و مددجویان پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به موضوعاتی از جمله بیمه، درمان، مسکن و اشتغال و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد.

انتهای پیام

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *