شناسه خبر: 3290 منتشر شده در مورخ: 1393/1/20 ساعت: 14:59 گروه: اجتماعی  
پیش‌بینی آماده‌سازی مصلی تا یک هفته مانده به شروع نمایشگاه کتاب
مدیر اجرایی نمایشگاه خبر داد:

پیش‌بینی آماده‌سازی مصلی تا یک هفته مانده به شروع نمایشگاه کتاب

مدیر اجرایی نمایشگاه امسال کتاب تهران با تشریح فعالیت‌های اجرایی در محل برگزاری این نمایشگاه، پیش بینی کرد تا 3 اردیبهشت تمامی امور اجرایی مربوط به آماده‌سازی مصلی برای برگزاری آن به اتمام برسد.

به گزارش ایران سپیدحسین صفری، مدیر اجرایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ، درباره روند فعالیت‌های ستاد اجرایی در نمایشگاه تا این لحظه، گفت: بیش از نیمی از نمایشگاه کتاب در فضای باز برپا می‌شود که این فضا دربرگیرنده بخش ناشران کودک و نوجوان، آموزشی، دانشگاهی، بین‌الملل و نشر الکترونیک است و به همین اعتبار نزدیک 75 هزار مترمربع زیر بار فضاسازی در فضای باز می‌رود که این مسئله نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های لازم .از جمله ساخت سالن و نصب چادر، تامین برق و سیستم‌های مخابراتی و غیره است

وی افزود: به عنوان مثال امسال نزدیک به 3300 دستگاه کارتخوان برای نصب در غرفه‌ها در نظر گرفته شده و همین نیازمند زیرساختی قوی و با کمترین مشکل است که ما سعی می‌کنیم این قبیل زیرساخت‌ها را فراهم کنیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.

مدیر اجرایی نمایشگاه امسال کتاب تهران همچنین گفت: بیش از 90 درصد کار پیکره‌بندی سالن‌های اصلی در فضای باز انجام شده و ما از این به بعد کار محکم‌سازی سالن‌ها و نصب چادرها را انجام می‌دهیم و انشاءالله در هفته اول اردیبهشت غرفه‌ها را تحویل ناشران خواهیم داد.

صفری با بیان اینکه ظرف دو روز آینده جانمایی تمامی ناشران حاضر در نمایشگاه امسال قطعی خواهد شد، درباره نحوه تامین برق مورد نیاز این نمایشگاه هم یادآور شد: برق اصلی نمایشگاه کتاب تهران توسط وزارت نیرو و از منطقه برق فردوسی تامین شده و ظرف سه وز آینده برق نمایشگاه در مدار اصلی شهر قرار خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بیش از 4 پمپ اصلی برق با قدرت بسیار بالا در نمایشگاه نصب می‌شود که به اندازه تامین برق مورد نیاز یک شهرک است.

وی در خصوص تمهیداتی که برای پیشگیری از بروز اختلال در سیستم‌های مخابراتی و شبکه موبایل در محل‌های مختلف مصلی اندیشیده شده است، ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم با نصب BTS و تقویت کننده‌هایی در کنار آن در فضای باز، مشکلاتی از این دست به به حداقل ممکن کاهش دهیم. در مورد اینترنت نمایشگاه هم، مخابرات استان تهران آمادگی خود را برای تامین آن به شکلی مناسب و با سرعت بالا اقدام کند.

صفری برگزاری یکپارچه نمایشگاه کتاب تهران را در محدوده مصلی - برخلاف سال قبل -  از ویژگیهای آن دانست و در پایان پیش بینی کرد تا 3 اردیبهشت (یک هفته مانده به شروع نمایشگاه) تمامی امور اجرایی مربوط به آماده‌سازی مصلی برای برگزاری این نمایشگاه به اتمام برسد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *