شناسه خبر: 3289 منتشر شده در مورخ: 1393/1/20 ساعت: 14:58 گروه: فرهنگی  
زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در برنامه دوم اکران نوروزی

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو در برنامه دوم اکران نوروزی

تهیه کننده فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو از احتمال اکران این اثر سینمایی در برنامه دوم اکران نوروزی سینماهای کشور در صورت فراهم شدن شرایط خبر داد.

به گزارش ایران سپیدمهدی داوری با بیان آنکه مسوولان شورای صنفی اکران در صدد برنامه ریزی برای تعیین آثار سینمایی اکران دوم نوروز در سینماهای کشور هستند گفت: به همین دلیل ما نیز در حال فراهم کردن شرایط و برنامه ریزی های لازم هستیم تا در صورت ممکن فیلم زندگی مشترک آقای محمودی و بانو را در دور دوم برنامه ها به اکران برسانیم.


وی با تاکید بر اینکه هنوز اکران این اثر سینمایی در برنامه دوم اکران نوروزی به شکل قطعی مشخص نیست ادامه داد: یکی از مهمترین اولویت های ما آن است که آثار اکران نخست نوروزی تا چه زمانی به فروش خود روی پرده های سینمایی ادامه می دهند و اینکه آیا اکران این فیلم در برنامه دوم نوروز با توجه به ماه مبارک رمضان در برنامه قرار می گیرد یا خیر.

داوری درباره دیگر فعایت های سینمایی اش برای تولید در سال جاری گفت: اولویت کار تولید و ساخت اثر سینمایی در سال جاری را بر یک اثر دفاع مقدسی برنامه ریزی کردم اما تا نهایی شدن پروژه ترجیح می دهم درباره آن صحبتی نکنم.

زندگی مشترک آقای محمودی و بانو سومین فیلم بلند سینمایی سیدروح الله حجازی است که در بخش خارج از مسابقه سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بهمن ماه سال گذشته اکران شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: حضور مهمانان آقای محمودی و بانو، زندگی مشترک آنها را تحت تاثیر قرار می دهد.

حمید فرخ نژاد، ترانه علیدوستی، هنگامه قاضیانی، پیمان قاسم خانی و ترلان پروانه بازیگران این اثر سینمایی را تشکیل می دهند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *