شناسه خبر: 3249 منتشر شده در مورخ: 1393/1/19 ساعت: 12:06 گروه: اجتماعی  
سفیر معرفی شده ایران برای سازمان ملل شایستگی لازم برای حضور در این جایگاه را دارد
افخم:

سفیر معرفی شده ایران برای سازمان ملل شایستگی لازم برای حضور در این جایگاه را دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: «حمید ابوطالبی» سفیر معرفی شده برای سازمان ملل متحد، شایستگی لازم را برای حضور در این جایگاه دارد.

به گزارش ایران سپید «مرضیه افخم» در نشست خبری در پاسخ به این سوال که سناتورهای آمریکا به دنبال طرحی هستند که به رییس جمهوری آمریکا اختیار داده شود به سفیران معرفی شده از سوی کشورها که تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا یا مظنون به فعالیت های تروریستی باشند، ویزا صادر نشود و آیا احتمال دارد که شخص دیگری معرفی شود یا خیر، این مطلب را بیان کرد.


وی، افزود: ما سفیرمان را انتخاب کرده ایم، مقر سازمان ملل متحد در آمریکاست و از همین نظر برای صدور روادید از طریق مجاری و مسیر مرتبط با دولت آمریکا مکاتبه انجام شده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: به نظر ما سفیر معرفی شده شایستگی حضور در این جایگاه را دارد و دارای پست های مهم دیپلماتیک در کشورهای اروپایی و استرالیا بوده است و فعالیت خوب، موثر و مثبتی را در پیشبرد روابط در دوره ماموریت هایشان داشته اند.

افخم خاطر نشان کرد: پیگیری این موضوع از کانال های دیپلماتیک ادامه دارد و هرگونه پاسخ ازسوی مجامع رسمی و دیپلماتیک ملاک تصمیم گیری خواهد بود.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *