شناسه خبر: 324 منتشر شده در مورخ: 1392/8/4 ساعت: 13:42 گروه: فرهنگی  
سه کتاب پلیسی دیگر از مجموعه نقاب مجوز گرفت

سه کتاب پلیسی دیگر از مجموعه نقاب مجوز گرفت

انتشارات جهان کتاب به زودی 3 عنوان جدید از مجموعه نقاب را که شامل آثار ادبیات پلیسی جهان می‌شود، منتشر و راهی بازار نشر می‌کند.

مجموعه نقاب دارای چند بخش مشخص است که یکی از آ‌ن‌ها مربوط به آثار پی‌یر بوالو و توماس نارسژاک است. این کتاب‌ها که با ترجمه عباس آگاهی چاپ می‌شوند، به زودی عنوان جدیدی را به خود خواهند دید. این کتاب که سی و ششمین عنوان مجموعه نقاب است، «با دلباختگی» نام دارد. این رمان بوالو نارسژاک آماده چاپ است و تا چند روز دیگر وارد بازار نشر می‌شود.

بخش دیگری از کتاب‌های نقاب مربوط به داستان‌های سربازرس مگره است؛ شخصیتی داستانی که توسط ژرژ سیمنون نویسنده بلژیکی خلق شده است. تا به حال عناوین زیادی از ماجراهای سربازرس مگره در قالب مجموعه نقاب به چاپ رسیده و سی و هفتمین عنوان این مجموعه نیز به کتابی با محوریت همین شخصیت اختصاص دارد. «مگره و جسد بی‌سر» عنوان این کتاب جدید است که ترجمه آن هم به عهده عباس آگاهی بوده است و به زودی چاپ می‌شود.

هر دو کتاب «با دلباختگی» و «مگره و جسد بی‌سر» از زبان اصلی اثر یعنی فرانسوی به فارسی بازگردانی شده‌اند.

سومین کتابی هم که طی همین روزها از این مجموعه چاپ می‌شود، متعلق به مجموعه «قتل در پنج دقیقه» است که در واقع زیرمجموعه مستقلی از مجموعه نقاب است و شامل کتاب‌های مجموعه داستان‌های کوتاه پلیسی از نویسندگان آلمانی می‌شود. این کتاب پنجمین عنوان «قتل در پنج دقیقه» خواهد بود که از زبان آلمانی به فارسی ترجمه می‌شوند. نام این کتاب «دیدار در ونیز» و مانند دیگر عناوین «قتل در پنج دقیقه» اثر و گردآوری کارستن کلمان و ولف برومل دو نویسنده و روزنامه‌نگار آلمانی است. این کتاب با ترجمه ناصر زاهدی منتشر خواهد شد.

سه کتاب مذکور طی روزهای آینده و هفته اول آبان ماه راهی بازار نشر خواهند شد.

عنوان 35 کتابی که پیش از این در قالب مجموعه نقاب منتشر شده‌اند، به ترتیب انتشار عبارت است از: «چشـم‌زخـم»، «دلواپسی‌های مِگره»، «به خاطـر بلینـدا»، « زنی که دیگر نبود»، « آسوده بخواب، کاترین!»، «مِگره از خود دفاع می‌کند»، «تردیـدِ مـگره»، «مـاده‌گـرگ‌ها»، «پاکـو یادت هست؟»، «جاسوسی که از سردسیر آمد»، «شکیبایی مِگره»، «این ریمولدی ابله ...»، «آخر خط»، «زود برو، دیر برگرد!»، «مِگره و سایة پشت پنجره»، « سرگیـجه»، « مارِ اوکیناوا»، « تلفن به مردِ مُرده»، « چهره‌های تاریکی»، «سفر مِگره»، «عکس فوری»، «اعضای یک پیکر»، «پیچ و خم‌ها»، « قاتل ساکن شماره 21 »، «شاهد خاموش»، « دوست مادام مِگره»، «راز غار آبی»، « مِگره در کافه لیبرتی»، «مردان بدون زنان»، « ناکامیِ مِگره»، « قتل بی‌عیب و نقص»، «دست سرنوشت»، «پیانیست»، « مرغان شب» و « مِگره دام می‌گسترد».

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *