شناسه خبر: 3204 منتشر شده در مورخ: 1393/1/18 ساعت: 11:28 گروه: سیاسی  
آزادی مرزبانان برای کشور مایه عزت و سربلندی است
دبیر مجمع نمایندگان سیستان وبلوچستان:

آزادی مرزبانان برای کشور مایه عزت و سربلندی است

دبیر مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان از تلاشهای موثر مسوولان، علما و متنفذان و معتمدان کشوری و محلی برای آزادی مرزبانان تجلیل کرد و آن را مایه عزت و سربلندی کشور دانست.

حمیدرضا پشنگ ریگی افزود: اینجانب بعنوان خادم مردم و عضو کوچکی از این ملت بزرگ دست تک تک افرادی را که برای آزادی سربازان مرزبان وطن تلاش و همکاری کردند می بوسم و از این بابت خدا را شاکرم. 

نماینده مردم شهرستان های خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این عمل بسیار ارزشمند که سبب شادی قلب ملت ایران شده به طور حتم و یقین در ذهن و خاطر مردم نقش خواهد بست و جاودانه می شود.

وی اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از آزادی مرزبانان خرسندند و برای همه این عزیزان دعای خیر می کنند.

وی با محکوم کردن عمل زشت گروگانگیری و دیگر جنایت های گروهک های منحرف گفت: دشمنان قسم خورده ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوسیله عده ای خودفروخته و خائن با اقدامات ضد دینی و انسانی سعی در ایجاد اختلاف میان ملت ایران دارند و برای رسیدن به اهداف شومشان از هر جنایتی علیه این ملت فروگذار نیستند.

وی بیان کرد: فریب خوردگان و خودفروختگان خائن اواخر سال گذشته شماری از فرزندان عزیز ملت ایران را که در حال خدمت در سنگر سربازی و مرزبانی بودند به گروگان گرفته و به بهانه های واهی و دروغین دفاع از حقوق اهل سنت و بلوچ به جنایتی دست زدند که هیچ دین و مذهبی نه تنها آن را نمی پذیرد بلکه بشدت این قبیل جنایتها را محکوم می کند.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خائنان به ملت و نظام مدعی شده اند که یکی از مرزبانان عزیز را به شهادت رسانده اند، اما غافل از این هستند که ملت ما درس شهادت را از اسلاف و بزرگان خود آموخته اند و شهادت را افتخار و عزت می دانند.

وی تصریح کرد: حرکات زشت گروهک های معاند، مردم ما را هوشیارتر، متحدتر و منسجم تر می کند.

همچنین دفاتر امامان جمعه شیعه و سنی، فرمانداری، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت و سران قبایل و طوایف شهرستان خاش در پیامهای جداگانه آزادی مرزبانان ایرانی را تبریک گفتند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *