شناسه خبر: 3172 منتشر شده در مورخ: 1393/1/17 ساعت: 12:43 گروه: ورزشی  
شروط وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به پرسپولیس تکذیب شد

شروط وزارت ورزش و جوانان برای پرداخت پول به پرسپولیس تکذیب شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، اظهارات سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در باره شروط این وزارتخانه برای پرداخت پول به بازیکنان و کادر فنی را تکذیب کرد.

به گزارش ایران سپیداز وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان هیچ دخالتی در امور باشگاه پرسپولیس ندارد، اظهار داشت: آنچه در اداره امور مالی و اجرایی این باشگاه انجام می شود از طریق هیات مدیره بوده و خواهد بود.


وی با اشاره به خبر شروط این وزارتخانه برای پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس، افزود: چنین موضوعی صحت ندارد و اگر کسی مستندی دال بر نامه محرمانه وزارت ورزش و جوانان به سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس دارد، حتما ارایه کند.

وی ادامه داد: بنابر اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال بازیکنان و کادر فنی 15 تیم لیگ برتری فقط 35 درصد از قرارداد این فصل خود را دریافت کرده اند و این در حالی است که بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بالاتر از متوسط تیم های لیگ برتری دریافتی داشته اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه دو باشگاه محبوب و مردمی استقلال و پرسپولیس سرمایه ورزش کشور هستند، افزود: هیات مدیره هر دو باشگاه مسوولیت اداره امور را بر عهده دارد و همان طور که اشاره شد وزارت ورزش و جوانان دخالتی در امور اجرایی و نحوه هزینه کرد این دو باشگاه ندارد ولی همچنان مطابق قانون پیگیر موضوع واگذاری و خصوصی شدن این دو باشگاه است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (شنبه) در نشست خبری پیش از بازی تیم های پرسپولیس تهران و راه آهن سورینت گفت: وزارت ورزش و جوانان 2 میلیارد تومان برای اختصاص به باشگاه پرسپولیس به حساب فدراسیون فوتبال واریز کرده اما برای پرداخت آن سه شرط گذاشته است.

علی دایی اظهار داشت: پول از طرف وزارت ورزش به حساب فدراسیون فوتبال واریز شده است وسازمان لیگ باید آن را به پرسپولیس بدهد اما تاکنون حتی یک ریال هم دریافت نکرده ایم. 

وی با بیان اینکه، قراربوداین مبلغ پیش از بازی با داماش به ما داده شود، گفت: قول هایی داده اندوشماره حساب گرفته اند.اما امروز متوجه شدیم وزارت ورزش در نامه ای محرمانه برای پرداخت پول سه شرط گذاشته است. 

وی ادامه داد:نخستین شرط این است که به بازیکنان فقط 50 درصد مبلغ قراردشان داده شود، دوم اینکه به کادر فنی و عوامل اجرایی پولی ندهند که این سووال پیش می آید که آیا کادر فنی از کره دیگری آمده است؟ و شرط آخر هم مبنی بر اینکه از بازیکنان تخفیف بگیرند. این خنده دار است. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *