شناسه خبر: 3144 منتشر شده در مورخ: 1393/1/16 ساعت: 14:00 گروه: اجتماعی  
افزایش نرخ کرایه به تأیید فرمانداری رسیده
عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران

افزایش نرخ کرایه به تأیید فرمانداری رسیده

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش نرخ کرایه در سال ۹۳ به تأیید فرمانداری رسیده است، گفت: طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته، افزایش کرایه از ابتدای اردیبهشت اجرا خواهد شد.

ابوالفضل قناعتی با اشاره به آخرین وضعیت مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل در سال 93 اظهار داشت: این مصوبه در بهمن‌ماه همزمان با فرمانداری و شهرداری ارسال شد. 

وی تصریح کرد: طبق قانون فرمانداری 15 روز فرصت دارد تا مصوبه شورا را تائید و یا رد کند که بر اساس پیگیری‌های انجام شده در تاریخ چهاردهم اسفند فرمانداری نظر مساعد خود را در خصوص نرخ کرایه‌ها اعلام کرده است.

قناعتی گفت: طبق پیگیری‌های انجام شده شورای شهر پیشنهاد داده بود که افزایش کرایه‌ها از شانزدهم فروردین اعمال شود و این در حالی بود که فرمانداری درخواست کرد که نرخ افزایش کرایه‌ها از ابتدای اردیبهشت اجرایی شود.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر در پاسخ به این پرسش که سرانجام افزایش کرایه‌ها در سال 93 از چه زمانی اجرا خواهد شد گفت: طبق توافق صورت گرفته بین فرمانداری، شورا و شهرداری کرایه‌ها از ابتدای اردیبهشت افزایش خواهد یافت.

وی گفت: براساس مصوبه شورای شهر نرخ انواع بلیت مترو در سال 93 ، 15 درصد، نرخ کرایه اتوبوس‌ها تا سقف 20 درصد،نرخ کرایه اتوبوس‌های بلیتی و ریالی در سال 93 بین 18 تا 20 درصد افزایش خواهد یافت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *