شناسه خبر: 3031 منتشر شده در مورخ: 1392/12/26 ساعت: 10:24 گروه: اجتماعی  
بیش از ۴ هزار واجد شرایط طرح نهضت مسکن سازی معلولان مرکزی
فرماندار اراک خبرداد

بیش از ۴ هزار واجد شرایط طرح نهضت مسکن سازی معلولان مرکزی

فرماندار اراک گفت: از ابتدای آغاز طرح نهضت مسکن سازی معلولان ۴ هزار و ۱۹۳ تن در مرکزی واجد شرایط تشخیص داده شده اند.

مسلم پور قاسمیان در همایش خیران مسکن ساز بهزیستی اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مشارکت مردمی رمز موفقیت بهزیستی در خدمت رسانی است اظهار کرد: بهزیستی از نهادهای تاثیرگذار کشور بوده که تا کنون منشاء خدمات ارزنده ای برای اقشار آسیب پذیر بوده است.

وی افزود: دولت تدبیر وامید رسیدگی به امور نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با کاهش مشکلات این قشر سعی دارد تا میزان رفاه عمومی در جامعه را افزایش دهد.

فرماندار اراک تصریح کرد: خیران و نیکوکاران نیک اندیش اراکی با مشارکت خود در برنامه های خداپسندانه ضمن برخورداری از اجر و ثواب معنوی در تامین بخشی از نیازهای افراد تحت پوشش بهزیستی سهیم می شوند.

پورقاسمیان با اشاره به فرهنگ سازی در این راستا و جذب نیکوکاران در تمامی عرصه ها گفت: معیشت ،مسکن و اشتغال از جمله مهم ترین نیازهای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اراک بوده که رفع آنها نیازمند مشارکت خیران و نیکوکاران است.

وی افزود: رفع چالش حوزه مسکن مددجویان از مهم ترین برنامه های سازمان بهزیستی مرکزی بوده که فعالیتهای مطلوبی در این حوزه انجام شده است.

فرماندار اراک تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 900 واحد مسکونی تکمیل شده به مددجویان بهزیستی استان واگذار و حدود یک هزار و 800 واحد نیز نیمه تمام مانده است.

پورقاسمیان با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی با درک اهمیت نقش مشارکت خیران و نیکوکاران در پیگیری اهداف سازمانی گفت: کمک های خیران و مردم در راستای کمک به افراد نیازمند در رشد و شکوفایی جامعه تاثیر گذار بوده و این فرهنگ را در جامعه نهادینه می کند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *