شناسه خبر: 298 منتشر شده در مورخ: 1392/8/4 ساعت: 10:07 گروه: سیاسی  
اکثر نمایندگان برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی تفاهم دارند
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات در گفت و گو با شبکه ایران

اکثر نمایندگان برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی تفاهم دارند

عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با بیان این مطلب که مجلس مراقب است تا افراد منحرف و جریانات مشکل دار وارد آموزش عالی و آموزش و پرورش نشوند، افزود: تا کنون تعامل بین دولت و مجلس خوب بوده و امیدواریم در روند به وجود آمده خللی ایجاد نشود

به گزارش ایران سپید جبار کوچکی نژاد با بیان این مطلب که روز (شنبه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی به جمع بندی می رسد،‌ بیان کرد: تا این لحظه نظر این کمیسیون در خصوص دکتر فانی و دکتر فرجی دانا برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش مثبت است.

وی با بیان این مطلب که دکتر فانی تا این لحظه بیش از 175 رأی دارد، ‌افزود: وزیر پیشنهادی وزارت علوم نیز به سؤالات و پرسش های نمایندگان به خوبی پاسخ داده است و به عبارتی پیرامون برخی مسایل شفاف سازی های لازم صورت گرفته است.
نماینده رشت به حساسیت کمیسیون آموزش و تحقیقات به وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش اشاره و با بیان این مطلب که این دو مجموعه با فکر و اندیشه جوانان سر و کار دارند، ‌بیان کرد: تغذیه فکری نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است،‌ لذا مجلس نسبت به این دو مجموعه با حساست و دقت نظر بیشتری رأی خواهد داد.
عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت با بیان این مطلب که مجلس مراقب است تا افراد منحرف و جریانات مشکل دار وارد آموزش عالی و آموزش و پرورش نشوند، افزود: تا کنون تعامل بین دولت و مجلس خوب بوده و امیدواریم در روند به وجود آمده خللی ایجاد نشود.
کوچکی نژاد با بیان این مطلب که نیروهای حاشیه ساز نیز نسبت به وزرای پیشنهادی نظر مثبتی دارند، افزود: نمایندگان برای رأی به وزرای پیشنهادی تفاهم دارند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *