شناسه خبر: 2978 منتشر شده در مورخ: 1392/12/20 ساعت: 14:42 گروه: اقتصادی  
کارت بانکی افراد واجد شرایطی که سبد کالا نگرفتند شارژ می شود

کارت بانکی افراد واجد شرایطی که سبد کالا نگرفتند شارژ می شود

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری و میاندرود گفت : افراد واجد شرایطی که به علت مشکل دار بودن یا شارژ نشدن کارت بانکی موفق به دریافت سبد کالا نشدند به این اداره مراجعه کنند.

به گزارش ایران سپید اسماعیل هادی نژاد ˈافزود : این گروه از شهروندان همچنین می توانند از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران ، مشخصات خود را اعلام کنند تا پس از ارسال به وزارت صنعت ، پیگیری لازم برای اصلاح کارت بانکی آنان انجام شود.

سبد کالا به سرپرستان خانواده های کارکنان دولت اعم از رسمی ، قرار دادی ، پیمانی و بازنشستگان ، سرپرست خانواده های کارگران زیر پوشش تامین اجتماعی و قانون کار، سرپرست خانواده های عضو جامعه نیروهای مسلح و لشکری و بازنشستگان و کارکنان رسمی ، قرار دادی و پیمانی ، کارگران ، خبرنگاران بنا به تشخیص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دانشجویان متاهل بنا به تشخیص وزارت علوم ، بهداشت و دانشگاه آزاد، طلاب حوزه علمیه و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد تعلق می گیرد.

برنج ، مرغ ، تخم مرغ ، روغن و پنیر پنج قلم کالای موجود در سبد کالایی است.

رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت ساری و میاندرود همچنین از توزیع 116 هزار سبد کالا در بین شهروندان این دو شهرستان خبر داد.

وی گفت : در مجموع تاکنون بیش از 86 هزار و 860 کیسه برنج 10 کیلوگرمی ، 314 هزار و 183 بطری روغن نباتی ، 327 هزار و 204 بسته پنیر ، 119 هزار و 54 شانه تخم مرغ و 425 هزار و 505 کیلوگرم مرغ در میان شهروندان دریافت کننده سبد کالا در ساری و میاندرود توزیع شده است.

هادی نژاد گفت : هم اکنون 35 مرکز از جمله اتحادیه امکان ، اسکاد ، اتکا ، رفاه و فرهنگیان در ساری و میاندرود کار توزیع سبد کالا در بین شهروندان را بر عهده دارند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *