شناسه خبر: 2932 منتشر شده در مورخ: 1392/12/18 ساعت: 10:17 گروه: حوادث  
جزئیات نخستین حادثه چهارشنبه سوری

جزئیات نخستین حادثه چهارشنبه سوری

همزمان با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال انفجار نارنجک دست ساز در مشهد یک مجروح برجای گذاشت.

مهدی رضایی مدیر حوزه یک عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری مشهد ، گفت:‌ روز گذشته  یک مورد حادثه انفجار نارنجک دستی به سامانه 125 آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد که آتش نشانان به محل اعلام شده واقع در منطقه قاسم آباد شهر مشهد اعزام شدند. 

رضایی افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد که جوان 25 ساله در حین ساخت نارنجک دستی درراه پله پشت بام  خانه‌شان بوده که ناگهان این نارنجک منفجر شده و وی دچار سوختگی شدید شده است.

وی با بیان اینکه شدت این انفجار به‌حدی بوده که  سبب شکستن شیشه‌های این ساختمان  و آتش سوزی نیز شده بود که بلافاصله  عوامل آتش نشانی این جوان 25 ساله را برای اعزام به بیمارستان به تکنسینهای  اورژانس حاضر در محل  تحویل داده و آتش سوزی در این ساختمان را مهار کردند.

مدیر حوزه یک سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به وقوع این حادثه گفت: متاسفانه همه ساله با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال شاهد وقوع چنین حوادثی در کشور هستیم که باید در این خصوص جوانان ضمن پرهیز از انجام چنین اقداماتی به این موضوع نیز توجه کنند که هر نوع حادثه‌ای برای خودشان یا دیگران غیرقابل جبران خواهد بود.

رضایی از خانواده‌ها نیز خواست نظارت بیشتری بر عملکرد و رفتار فرزندانشان داشته باشند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *