شناسه خبر: 2918 منتشر شده در مورخ: 1392/12/17 ساعت: 09:12 گروه: ورزشی  
از شناگران ملی پوش نابینا و کم بینا رکوردگیری شد
برای حضور در بازیهای پارا آسیایی اینچئون و تورنمنت بین المللی آلمان؛

از شناگران ملی پوش نابینا و کم بینا رکوردگیری شد

در مرحله نخست از اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان از اردونشینان برای حضور بازیهای پارا آسیایی اینچئون و تورنمنت بین المللی برلین آلمان رکوردگیری به عمل آمد.

در این اردو که با حضور 23 ملی پوش و زیر نظر حمید شریفیان به عنوان سرمربی و مسعود عباسی به عنوان مربی در استخر کشواد و بعثت مادران کودکان تهران برگزار شد ازنفرات دعوت شده در ماده های 50 ، 100 و 400 متر آزاد،100 متر پروانه، قورباغه و کرال پشت و 200 متر مختلط انفرادی رکورد گیری شد.
رکوردهای مذکور در جلسه روز یکشنبه آینده که با حضور مسئولان فدراسیون و کمیته پارالمپیک برگزار می شود تحت بررسی قرار می گیرد و نفرات پذیرفته شده در اردوی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان ابقا خواهند شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نوید 1392/12/19 - 23:18
rateup1
ratedown2
پاسخ
comment با عرض سلام ببخشید من برام یک سوال پیش اومده که چرا مربیان شنا از داوران فدراسیون شنا انتخاب می شوند؟؟؟؟ تنها برای بازی های گوانگجو 2 مربی با تجربه به نام آقایان خشایار حضرتی و محسن سمیع زاده برای این کار انتخاب شدند، وگرنه در گذشته آقایان حمید شریفیان، ابراهیم راشدی، بابک لسانی همگی از خانواده داوری در شنا بودند که جالب است که در این میان آقایان راشدی، لسانی و عباسی رئیس کمیته داوران شنا بوده اند. چرا فدراسیون نابینایان از مربیان صاحب نام عرصه شنا محروم است؟؟؟ چرا از کسانی همچون هومن آراسته، حامد رضاخانی و خشایار حضرتی بهره ای برده نمیشود و به آنان برای کسب نتایج درخشان اعتماد نمی شود؟؟؟
هادي 1393/2/31 - 13:05
rateup1
ratedown1
پاسخ
comment بردار عزيز آقا نويد- اقاي شريفيان قبل از اينکه يک داور باشه مربي بين الملي شنا است.حتي قبل از اقايان سميع زاده و حضرتي موفق شده اين مدارج رو طي کنه.از سال 2006 تا همين لحظه عضو کميته جهاني شنا نابينايان هستش و به عنوان نماينده تام الختيار اين کميته تو قاره اسيا مسئوليت شنا نابينايان رو داره.در ضمن در خصوص مسابقات پارااسيايي گوانگجو اين تيم 2 هفته مانده به اعزام از آقاي شريفيان توسط اقاي مسجدي که دوست صميمي آقاي سميع زاده بود گرفته شد و حتي خود حضرتي و سميع زاده اعلام کردند که موفقيت هاي اين تيم در گوانگجو حاصل زحمات آقاي شريفيان بوده و هست.نمونه بارز اين موضوع اعزام تيم ملي جوانان نابينايان به مسابقات پاراسيايي مالزي در 2013 بود که با 3 ورزشکار که فقط 4 هفته تمرين کرده بود موفق به کسب 1 طلا
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *