شناسه خبر: 2916 منتشر شده در مورخ: 1392/12/15 ساعت: 15:06 گروه: اجتماعی  
افزایش خدمات معیشتی و رفاهی برای مددجویان بهزیستی /30 هزار مددجو در سال آینده تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند
در سال آتی صورت می گیرد

افزایش خدمات معیشتی و رفاهی برای مددجویان بهزیستی /30 هزار مددجو در سال آینده تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: براساس اطلاعات و آمار موجود، پیش بینی می شود 30 هزار نفر از افراد پشت نوبتی تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور قرار گرفته و از خدمات استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ همایون هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح نخستین مرکز آموزشی، تفریحی و ورزشی شهدای بهزیستی در استان گلستان اظهار داشت: برای سال آینده بیش از 40 درصد بودجه سازمان بهزیستی رشد داشته و در شرایط کنونی این افزایش بودجه قابل تقدیر است.
 
وی در خصوص اجرای فاز سوم مجموعه تفرجگاهی شهدای بهزیستی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان نیز گفت: برای اجرای فاز سوم این مجموعه 500 میلیون تومان بودجه اختصاص داده شده که به زودی اجرای فاز دوم آغاز می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه معلولانی که از خدمات مرکز آموزشی، تفریحی و ورزشی سازمان بهزیستی استفاده می کنند از پرداخت هزینه ها معاف هستند، افزود: این خدمات به صورت رایگان به معلولان از سوی این مرکز ارائه خواهد شد.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در سال آینده افراد پشت نوبتی سازمان بهزیستی تحت پوشش این سازمان قرار خواهند گرفت، خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود 30 هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات از سوی سازمان بهزیستی کشور هستند که در سال آتی این افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار می گیرند و از خدماتی که توسط این سازمان ارائه می شود استفاده خواهند کرد.

انتهای‌پیام

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *