شناسه خبر: 2907 منتشر شده در مورخ: 1392/12/14 ساعت: 12:02 گروه: ورزشی  
نیازی نیست با تیم ملی فوتبال برزیل بازی کنیم
کفاشیان:

نیازی نیست با تیم ملی فوتبال برزیل بازی کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: نه پولش را داریم و نه نیازی است با تیم هایی همانند برزیل بازی کنیم، از طرفی، برنامه دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران را کادر فنی این تیم تعیین می کند که هیچ درخواستی در این خصوص دریافت نشده است.

به گزارش ایران سپید  «علی کفاشیان» در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران به منظور رویارویی با تیم ملی گینه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نباید دنبال اسم ها باشیم، بر فرض مثال ما با برزیل هم بازی کردیم و سپس روسیه را بردیم، آن وقت چه چیزی حاصل می شود!


کفاشیان در باره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال اضافه کرد: گینه جزو تیم های خوب دنیاست!، امیدواریم بازیکنان، فردا خودشان را با ارایه یک بازی خوب نشان دهند و آماده جام جهانی فوتبال شوند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی ما و کادر فنی تیم ملی فوتبال این است که بازی های خوبی با تیم های آفریقایی انجام دهیم تا بازی با تیم ملی فوتبال نیجریه، شبیه سازی شود. 

رییس فدراسیون فوتبال در باره دیدار روز دوشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر کویت در شهر کرج نیز گفت: «کارلوس کی روش» روز گذشته، تیم دومش را به میدان فرستاد و این تیم در مقابل کویت خوب ظاهر شد، ما همیشه مقابل این تیم مشکل داشتیم اما بازیکنان این بار مصمم بودند بازی خوبی را به نمایش بگذارند و در کار خود نیز موفق بودند. 

کفاشیان در خصوص کنایه برنامه 90 از بازی های دوستانه و تدارکاتی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: این نوع صحبت ها فریب رسانه ای است. ما که نباید به دنبال اسم ها باشیم. کادر فنی فکری بکند تا تیم ملی برای جام جهانی آماده شود. تیم های بزرگی که می خواهند بازی دوستانه انجام دهند، برایشان درآمد کسب می شود اما ما نه پولی داریم و نه نیازی داریم با چنین تیم هایی از جمله برزیل بازی کنیم.

وی اضافه کرد: از طرفی کی روش هم هیچ درخواستی برای بازی با تیم هایی مثل برزیل و آرژانتین نداده است. او 5، 6 تیم را به ما اعلام کرد و ما سعی کردیم با همه آنها ارتباط برقرار کنیم و یکی را هم بیاوریم. در کل ما اعتقادی به نام ها نداریم!

کفاشیان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل اصلی جدایی «امید نمازی» از کادر فنی تیم ملی فوتبال چه بود، اظهار داشت: نمازی سه سال پیش توسط «کارلوس کی روش» به کادر فنی تیم ملی اضافه شد. در این سه سال یک بار هم نیامد بگوید مشکلی دارم و یا حالم خوب نیست. او از طریق ایمیل استعفایش را اعلام کرد و من هم از همین طریق با آن مخالفت کردم. با این همه، اکنون نمازی کادر فنی را رها کرده و رفته است.

وی در باره اینکه گفته می شود کی روش با نمازی به صورت تحقیرآمیز رفتار کرده است، نیز گفت: این حرف بسیار بد است. به هر حال من رییس فدراسیون هستم و بالاترین مرجع در فوتبالم. اگر اتفاقی بود، نمازی باید به من گزارش می داد و من پیگیری می کردم اما او بعد از آمدن به تیم ملی مطرح شد و از کنار کی روش شد نمازی! حتی دو ماه پیش نامه نوشت و حقوق یک ماه آینده خود را خواست. بنابراین او از چند ماه پیش می خواست برود. با این حال ما از لحاظ قانونی پیگیری می کنیم. اگر من هم نمازی را برکنار می کردم، توقع داشت حقوق ماه های باقی مانده را بگیرد. او و پدرش را دوست دارم اما قراردادها باید اصولی داشته باشد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
منبع خبر: ايرنا
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *