شناسه خبر: 2866 منتشر شده در مورخ: 1392/12/11 ساعت: 13:15 گروه: ورزشی  
قصد مذاکره با ماتیوس را نداریم/پول فیفا را دریافت کردیم
کفاشیان:

قصد مذاکره با ماتیوس را نداریم/پول فیفا را دریافت کردیم

رییس فدراسیون فوتبال خبرهای منتشره مبنی بر احتمال مذاکره این فدراسیون با لوتهار ماتیوس آلمانی برای سرمربیگری تیم ملی ایران را رد کرد و گفت: فدراسیون فوتبال چنین قصدی نداشته و ندارد و از این خبر کاملا بی اطلاعیم.

به گزارش ایران سپید روزشنبه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ماتیوس قصد سفر به ایران و صحبت در باره مربیگری تیم ملی کشورمان را دارد.

علی کفاشیان  در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی گفت: این مسابقات ازقبل برنامه ریزی شده است وبراساس برنامه باچند تیم ازآفریقاوچند تیم هم ازاروپا بازی های تدارکاتی خواهیم داشت.

وی گفت:پولهای بلوکه شده فدراسیون هنوز آزاد نشده است ولی پولی که فیفا قول داده بود را دریافت کردیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درموردانتخاب دستیار برای سرمربی تیم ملی کشورمان گفت:ازکی روش خواستیم که دستیار اولش ایرانی باشد و وی هم موافقت کرده است.

کفاشیان درباره وضعیت سیموئر ونمازی که تیم ملی را ترک کرده اند،هم گفت: سیموئز مشکلاتی شخصی داشت و رفت اما نمازی بدون هماهنگی و بدون موافقت ما تیم ملی راترک کرد در حالی که باید تا پایان جام جهانی در تیم می ماند.

وی افزود: در هر صورت کی روش از افراد دیگری به عنوان دستیار کمک خواهد گرفت.اگر دستیار خارجی هم بخواهد به صورت پاره وقت خواهد بود و چنین دستیاری کوتاه مدت و تنها برای هر اردوی تیم ملی ممکن است حضور داشته باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال که برای امضای تفاهم نامه به دوشنبه پایتخت تاجیکستان سفر کرده بود، گفت:باتوجه به طرح تاسیسˈکنفدراسیون فوتبال منطقه آسیای مرکزی و جمهوری اسلامی ایرانˈ،ایران برای توسعه وپیشرفت فوتبال کشور های تحت پوشش منطقه کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه درحال حاضر تاسیس این منطقه جدید فوتبال تحت بررسی قرار دارد،افزود:به همین منظورباحضورروسای فدراسیون های فوتبال تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و افغانستان و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا (اِی اف سی) طی دو روز گذشته در شهر دوشنبه جلسات فشرده ای برگزار و راجع به تاسیس کنفدراسیون آسیای مرکزی ، اساسنامه و شکل گیری آن گفت و گو شد.

وی گفت: در این جلسات صحبت کردیم تا بتوانیم با هم فکری و اقدامات لازم، انواع برنامه های توسعه ای و مسابقات برای این منطقه جدید فوتبال را طراحی کنیم ومقررشد اساسنامه را به نهادتصمیم گیرنده برای تصویب بفرستیم تا طی دو ماه اینده نهایی و احرایی شود.

کفاشیان تصریح کرد: با تصویب طرح تاسیس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی وجمهوری اسلامی ایران ، این منطقه صاحب یک فوتبال قوی خواهد شد.

کفاشیان گفت: قزاقستان اگر چه یکی از کشورهای آسیای مرکزی است اما چون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست وعضویت یوفا را دارد بجای این کشور افغانستان در طرح کنفدراسیون آسیای مرکزی قرار گرفته است.

وی همچنین امضای تفاهمنامه بارستم امامعلی رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه تاجیکستان کشور هم فرهنگ وهمزبان مااست بر اساس این تفاهمنامه با هدف کمک به رشد و توسعه فوتبال تاجیکستان، همکاری هایی از جمله فعالیت های آموزشی برای بازیکنان داوران و مربیان این کشور و انجام مسابقات مختلف خواهیم داشت.

کفاشیان افزود:همچنین آموزش فوتبال برای سنین پایه و قشر نوجوان این کشور کمک خواهیم کردومقرر شدباتوجه به نیازمربیان وداوران این کشور برای فراگیری آموزش روز فوتبال به ایران اعزام شوند و یا اینکه مربیانی از ایران در این کشور حضور یابند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: بر اساس این تفاهمنامه قرار شد که برای آموزش سنین پایه و زیر 14 سال مربی از ایران به تاجیکستان اعزام شود.

کفاشیان اظها داشت:دیدار های دوستانه ای هم در رشته های فوتبال ساحلی ، سنین پایه و فوتسال نیز برای رشد فوتبال این کشور برگزار خواهیم کرد.

کفاشیان افزود: از ˈرستم امامعلیˈ رئیس فدراسیون فوتبال تاجیکستان هم برای حضور در ایران دعوت کردیم و مقرر شد که این سفر در تیر یا مرداد سال 93 انجام شود.

وی درباره حضورمسوولان کشورمان در برزیل گفت: تاکنون در مورد حضور شخص خاصی ازمقامات کشورمان برای حضور درجام جهانی تصمیم گرفته نشده است اما این آمادگی را برای حضور مسوولین کشورمان در این رویداد مهم ورزشی جهانی داریم.

کفاشیان روز یکشنبه تاجیکستان را به مقصد کشورمان ترک کرد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *