شناسه خبر: 2829 منتشر شده در مورخ: 1392/12/10 ساعت: 11:59 گروه: اجتماعی  
واگذاری 40 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی

واگذاری 40 هزار مسکن به مددجویان بهزیستی

قائم مقام توانمندسازی و مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از واگذاری 40 هزار واحد مسکن به مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت: 30 هزار واحد مسکن نیز در آینده نزدیک به مددجویان واگذار می‌شود.

حسین بدخشان در هفتمین همایش تجلیل از خیرین استان گیلان با بیان اینکه کارها و فعالیت‌های زیادی در بهزیستی انجام می‌شود، اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های بهزیستی، اعتبارات آن محدود است که با کمک و حمایت خیرین می‌توان خدمات بیشتری را به افراد نیازمند ارائه کرد.

وی افزود: با توجه به بالا بودن وقوع حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سطح کشور و زیر پوشش قرار گرفتن مددجویان جدید به نهادهای حمایتی، اعتبارات دولت به تنهایی جوابگوی نیاز این اقشار نبوده و حمایت مادی و معنوی نیکوکاران می‌تواند این سازمان را در دستیابی به اهداف مدنظرش بسیار کمک کند.

بدخشان به مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: تاکنون 40 هزار واحد مسکن به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

قائم مقام مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: احداث 30 هزار واحد مسکن مددجویی در حال ساخت است که در آینده نزدیک به معلولان و زنان سرپرست خانوار تحویل داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه‌ها و کمک‌های دولتی نیازهای بهزیستی را برطرف نمی‌کند، تصریح کرد: خیرین توانسته‌اند به عنوان بازوان توانمند بهزیستی بهترین یاریگر این سازمان باشند.

بدخشان خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی برای تحقق امر مهم توانمندسازی مددجویان، نیازمند حمایت و مشارکت خیرین است.

وی اظهار کرد: ماموریت ویژه بهزیستی در مرحله اول پیشگیری از معلولیت های جسمی، اجتماعی و در مرحله دوم توانمندسازی این افراد است.

 امسال هفتمین همایش خیرین در گیلان با محوریت مرحوم محمدجعفر چینی چیان مقدم، موسس آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان برگزار شد. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *