شناسه خبر: 2779 منتشر شده در مورخ: 1392/12/7 ساعت: 08:20 گروه: سیاسی  
گسترش پوشش بیمه درمانی از تصمیمات مهم دولت در لایحه بودجه است

گسترش پوشش بیمه درمانی از تصمیمات مهم دولت در لایحه بودجه است

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش پوشش بیمه درمانی در کشور از جمله تصمیمات مهم دولت در لایحه بودجه سال 93 است.

محمدحسین فرهنگی  افزود: درکنار این موضوع، کمک و اختصاص بودجه مناسب برای تجهیز مراکز درمانی و بیمارستان ها و نیز بیماران صعب العلاج از دیگر نقاط مثبت و تاثیرگذار مهم لایحه بودجه سال آینده کل کشور است.

وی گفت: دولت گام های خوب و مهمی در زمینه سلامت و توسعه آن برداشته که اگر در مرحله اجرا نهایی شود، می تواند از جمله اتفاقات جدید و تاثیرگذار در بودجه تلقی شود.

فرهنگی ادامه داد: با نهایی شدن طرح های مربوط به بخش سلامت تمام افراد ساکن در شهرهای زیر20هزار نفر که پوشش درمانی همگانی ندارند، صاحب دفترچه خدمات درمانی می شوند و بیمه های روستاییان تقویت می شود.

وی از نگرانی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرح های بخش سلامت بودجه 93 خبر داد و گفت: در مورد طرح های این بخش قرار است کمیسیون بهداشت و درمان نظرات خود را ارایه کند و معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نیز از منابع پیش بینی شده نسبت به ترمیم آن اقدام نماید.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *