شناسه خبر: 2767 منتشر شده در مورخ: 1392/12/5 ساعت: 15:12 گروه: فرهنگی  
کنسرت خیریه گروه«حور» به خوانندگی حوروش خلیلی در تالار اندیشه

کنسرت خیریه گروه«حور» به خوانندگی حوروش خلیلی در تالار اندیشه

گروه موسیقی بانوان«حور» به سرپرستی و خوانندگی حوروش خلیلی کنسرت خیریه ای را 7 اسفند به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در تالار اندیشه به روی صحنه خواهد برد.

حوروش خلیلی درباره این کنسرت گفت: این کنسرت که ویژه بانوان برگزار خواهد شد از ساعت 17 روز چهارشنبه همین هفته در تالار اندیشه حوزه هنری به روی صحنه می رود و عواید این کنسرت نیز با کمک یکی از انجمن های خیریه به نفع کودکان بی سرپرست و بد سرپرست هزینه خواهد شد. 
سرپرست گروه«حور» در ادامه افزود: این کنسرت در دو بخش اجرا می شود که یک بخش آن کاملا سنتی است و بخش دیگر آن به موسیقی و آواهای محلی کشورمان اختصاص دارد. ما در بخش سنتی قطعاتی را در دستگاه شور و آواز دشتی اجرا می کنیم که شامل آثاری از مرتضی خان نی داوود، پرویز مشکاتیان و نوید دهقان می شود. 
وی همچنین عنوان کرد: در بخش موسیقی و آواهای محلی نیز ما قطعاتی را در فضای بیات کرد انتخاب کرده ایم که از آن جمله می توان به قطعاتی از موسیقی شیرازی، بختیاری، کردی، آذری و خراسانی اشاره کرد. 
حوروش خلیلی ادامه داد: در این کنسرت آزاده صادق تبار امیری(تار)، گلنوش ملایری(سنتور)، نسیم اربابی(کمانچه)، سارا احمدی(دف)، نجمه صغیری(عود)، سارا هستی(کمانچه)، سپیده شایان راد(تنبک) و خود من به عنوان خواننده و سرپرست گروه همکاری خواهیم کرد. 
وی درباره نحوه تهیه بلیت این کنسرت نیز گفت: علاقمندان می توانند بلیت های این کنسرت را از طریق سایت«ایران کنسرت» تهیه کنند. 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *