شناسه خبر: 2706 منتشر شده در مورخ: 1392/12/1 ساعت: 22:42 گروه: اجتماعی  
روانسر، نامزد شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است

روانسر، نامزد شهر بدون مانع برای معلولان در کشور است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: شهر روانسر در کنار شهرهایی چون بم، صومعه سرا، شاهین شهر، لاهیجان و زرین شهر از نامزدهای کسب عنوان ˈشهر بدون مانع برای معلولانˈ در کشور است.

ˈعبدالرضا میرزاییانˈ روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار و مسوولان شهرستان روانسر، اظهار کرد: استان کرمانشاه از جمله سه استان نخست کشور در پیگیری اجرایی شدن موضوع مناسب سازی معابر برای معلولان است.

وی نهضت ایجاد شهر بدون مانع را ویژه استان های گیلان، کرمانشاه، کرمان و اصفهان اعلام کرد و گفت: روانسر، بم، زرین شهر، شاهین شهر، لاهیجان و صومعه سرا شهرهای مجری طرح مناسب سازی معابر هستند.

وی یادآور شد: این طرح یکی از راهکارهای ارتقای کیفیت زندگی برای همه افراد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت است.

میرزاییان اظهار کرد: آگاهی بخشی و حساس سازی پیش زمینه اجرای طرح مناسب سازی معابر است و این موضوع در کرمانشاه بصورت مطلوب انجام شده است.

فرماندار روانسر نیز گفت: ساختمان های اداری، فضای شهری، تجهیزات خدماتی و ساختمان های عمومی چهار بخش اولویت دار برای اجرای طرح مناسب سازی استاندارد در این شهرستان هستند.

ˈجلال صفریˈ افزود: هشت مکان از معابر شهر روانسر از جمله سراب روانسر، پارک شکوفه، زیبا پارک و پارک ورودی از سمت کرمانشاه برای معلولین و جانبازان مناسب سازی شده است.

وی گفت: ما مصمم هستیم که شهر روانسر را به نحو احسن مناسب سازی کنیم تا علاوه بر معلولان، همه افراد جامعه از امکانات مناسب سازی شده شهری استفاده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *