شناسه خبر: 2641 منتشر شده در مورخ: 1392/11/28 ساعت: 08:40 گروه: دانش و فن آوری  
اقدام جالب یک پسر بچه برای مادربزرگ نابینا!

اقدام جالب یک پسر بچه برای مادربزرگ نابینا!

یک پسر بچه 10 ساله کالیفرنیایی بازی کامپیوتری را ابداع کرده که بتواند با مادر بزرگ نابینای خود بازی کند. دیلان ویل بازی به نام جستجوی اردک کوچک را درست کرد و آن را به عنوان بخشی از پروژه علمی دانش آموزی مدرسه ارائه کرد و برنده نفر اول شناخته شد. او اکنون امیدوار است وقتی مدرسه تمام شد بتواند یک طراح بازی شود.

هدف دیلان از ساخت این بازی شریک شدن لذت بازی با مادر بزرگ نابینایش بوده است.او نرم افزار گیم میکر که افراد را قادر به ساخت بازیهای خود می‌کند را دانلود کرده و تصمیم می‌گیرد یک بازی ماز (مارپیچ) را بسازد که شخصیت آن اردکی است که دیلان آن را از همان ابتدای مدرسه ابتدایی کشیده بود. این بازی از مجموعه راه‌های پر پیچ و خمی می گذرد و هدف آن رسیدن به تخم مرغ طلایی است.
دیلان برای اطمینان از اینکه مادربزرگش بتواند بازی کند فکر می‌کند که صداها کلید مشکل آن‌هاست در نتیجه در این بازی انواع صداها را قرار می‌دهد، حتی صداهایی برای مسیر اشتباه، عقب رفتن و ... تعبیه شده است. او عیوب بازی را همچنان که مادربزرگش در هنگام بازی با مشکل مواجه می‌شد رفع کرد.
 
 

 
 
 

 
 
 
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *