شناسه خبر: 2557 منتشر شده در مورخ: 1392/11/24 ساعت: 14:26 گروه: سیاسی  
تصویب افزایش میزان کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی

تصویب افزایش میزان کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی

مصوبه افزایش میزان کمک هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارائه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه آموزی به آنها در جلسه هیئت دولت تصویب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بهزیستی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حسن روحانی» در جلسه هیئت دولت ضمن اشاره به حضور باشکوه و معنادار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این حضور شکوهمند و متفاوت نشانگر فضای مثبت و امیدبخش ایجاد شده در کشور می‌باشد که نویدبخش وحدت و انسجام ملی است.

در ادامه این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بررسی، به تصویب هیئت وزیران رسید که از آن می‌توان به افزایش میزان کمک‌هزینه پرداختی سازمان بهزیستی کشور به مراکز غیردولتی برای نگهداری معلولان و ارائه خدمات توانبخشی، آموزشی و حرفه‌آموزی به آنها اشاره کرد.

همچنین در پایان این جلسه با پیشنهادهای وزارت بهداشت، درمان و‌ آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، هیأت وزیران سازمان‌های بیمه‌گر را مکلف کردند تا برخی از خدمات دندانپزشکی و همچنین هزینه‌های آزمایش ژنتیک را مشمول تعهدات بیمه‌ای خود قرار دهند

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *