شناسه خبر: 2553 منتشر شده در مورخ: 1392/11/23 ساعت: 19:13 گروه: ورزشی  
حمایت از ورزش معلولان جزء وظایف کاری کمیته ملی المپیک است
هاشمی:

حمایت از ورزش معلولان جزء وظایف کاری کمیته ملی المپیک است

رییس کمیته ملی المپیک بر حمایت از ورزش های جانبازان و معلولان به عنوان وظیفه کاری تاکید کرد و گفت: برای رشد و توسعه ورزش معلولان از هر نوع کمکی دریغ نخواهیم کرد.

رییس کمیته ملی المپیک امروز چهارشنبه ضمن بازدید از کمیته ملی پارالمپیک در نشست مشترک با اعضای جدید هیات رییسه و هیأت اجرایی این کمیته شرکت کرد.

کیومرث هاشمی ضمن تبریک انتخاب هیأت رئیسه جدید، برحمایت کمیته ملی المپیک، بر اساس اساسنامه برای نیل به اهداف کمیته ملی پارالمپیک و ایجاد راهکار مناسب در راستای تصویب اساسنامه جدید این کمیته تأکید کرد.

وی افزود: در اساسنامه کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک بخشی از این کمیته است و ما حمایت از ورزش های جانبازان و معلولان را جزء وظایف کاری خود می دانیم.

این جلسه با حضور محمود خسروی وفا رییس، امیر ماندگارفرد دبیرکل و اعضای هیأت رییسه کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد و در ابتدای آن رییس کمیته ملی پارالمپیک اعضای جدید هیأت رییسه را به کیومرث هاشمی معرفی کرد.

در ادامه این نشست، خسروی وفا با ارائه گزارشی از مجمع انتخاباتی کمیته به تشریح تأسیس کمیته ملی پارالمپیک و برنامه های آینده و حضور در بازی های آسیایی اینچئون و پارالمپیک ریو پرداخت.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *