شناسه خبر: 2527 منتشر شده در مورخ: 1392/11/23 ساعت: 10:27 گروه: سیاسی  
جایزه ملی ریاست جمهوری برای سینما چیست؟

جایزه ملی ریاست جمهوری برای سینما چیست؟

دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر درباره عدم اهدای جایزه ملی رییس جمهوری به فیلم های این جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا رضاداد در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر با یادآوری اینکه این جایزه به هیچ اثری در دوره سی و دوم اهدا نمی شود، توضیح داد: قرار بود به یکی از آثار حاضر در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر جایزه ملی ریاست جمهوری اهدا شود اما به رغم تلاش های انجام شده، فیلم های حاضر در این رویداد واجد شرایط دریافت این جایزه نبودند.

وی یادآور شد: جامعیت ویژگی های مورد نظر برای دریافت این جایزه در آثار حاضر در جشنواره امسال وجود نداشت از این رو این جایزه به اثری تعلق نمی گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با قرائت پیام ریاست جمهوری اعلام کرد که نهاد ریاست جمهوری آماده است با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همه توانش را برای سینماگرانی بکار ببندد که در راه آشتی دادن مردم با سینمای ملی و عرضه آثار فرا مرزی و میان فرهنگی تلاش می کنند از اینرو در نظر داریم جایزه ملی ریاست جمهوری را به بهترین آثار سینمایی کشور بخصوص داستانی و مستند ارائه کنیم.
 

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *