شناسه خبر: 2442 منتشر شده در مورخ: 1392/11/19 ساعت: 13:35 گروه: اجتماعی  
واریز ۲۶ میلیارد تومان به عنوان یارانه مراکز غیردولتی در سال جاری
معاون امور توانبخشی بهزیستی

واریز ۲۶ میلیارد تومان به عنوان یارانه مراکز غیردولتی در سال جاری

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور از واریز ۲۶ میلیارد تومان به عنوان یارانه مراکز غیردولتی در سال جاری خبر داد.

  •  
  •  

یحیی سخنگویی با اشاره به اینکه در سال جاری اعتبارات خوبی برای تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان معلول پیش‌بینی شده بود اظهار داشت: بخش قابل توجهی از این اعتبارات به استان‌ها پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خدمات بهزیستی در سال جاری تأمین هزینه ایاب و ذهاب معلولان است که در این بخش با افزایش اعتبارات تعداد بیشتری از معلولان از این تسهیلات استفاده کردند.

سخنگویی در ادامه به طرح نگهداری معلولان در منزل اشاره کرد و گفت: در این طرح سازمان بهزیستی هزینه نگهداری معلولان را به خانواده‌ها پرداخت می‌کند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی کشور تصریح کرد: متأسفانه در سالهای اخیر و بر اثر تصادفات در جاده‌ها تعداد معلولان کشور افزایش یافته است که بخش قابل توجهی از این معلولان به سازمان بهزیستی مراجعه کرده‌اند که امیدواریم تمهیداتی از سوی دستگاه‌های مذکور برای کاهش تصادفات در جاده‌ها انجام شود.

سخنگویی بیان داشت: متأسفانه در سالهای اخیر و به دلیل عدم مدیریت برخی از مسئولان سازمان بهزیستی تعداد قابل توجهی از معلولانی که از شرایط مالی خوبی برخوردار بودند تحت پوشش بهزیستی قرار گرفتند که امیدواریم با پایش این افراد، آن گروهی که نیازمندند از خدمات بهزیستی استفاده کنند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *