شناسه خبر: 242 منتشر شده در مورخ: 1392/7/30 ساعت: 14:48 گروه: سیاسی  
توقف ثبت نام مسکن مهر در پردیس

توقف ثبت نام مسکن مهر در پردیس

شرکت عمران پردیس در تازه‌ترین اطلاعیه اعلام کرد: ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف شده و انجام نخواهد شد و نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است

به گزارش ایران سپید شرکت عمران پردیس در تازه‌ترین اطلاعیه اعلام کرد: ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف شده و انجام نخواهد شد و نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است.

به گزارش شبکه ایران به نقل از روابط عمومی شرکت عمران پردیس، به اطلاع متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس می‌رساند:

- ثبت نام مسکن مهر به جهت تکمیل ظرفیت در فازهای مختلف شهر جدید پردیس، متوقف و انجام نخواهد شد. لذا از مراجعه برای ثبت نام جداً خودداری شود.

- به‌دلیل همین تکمیل ظرفیت، متقاضیانی که به هر دلیل (فرم ج) ایشان بررسی نشده است؛ اعم از تایید یا رد و به مرحله افتتاح حساب نرسیده‌اند، فعلاً امکان بررسی فرم (ج) و اختصاص شماره حساب به آنها مقدور نیست.

- نقل و انتقال امتیاز مسکن مهر، ممنوع است. لذا توصیه می‌شود از انتقال و فروش امتیاز مسکن مهر خود، خودداری نمایید. بر این اساس هرگونه تبعات و عواقب ناشی از انجام این امر، متوجه متقاضی مسکن مهر و خریدار است.

- هرگونه ادعای ثبت نام، تایید فرم (ج) افتتاح حساب، تایید شرایط 5 سال سکونت و... که از سوی بعضی از اشخاص حقیقی یا حقوقی و یا واسطه‌های خرید و فروش، طرح می‌شود؛ به هیچ وجه صحت ندارد لذا توصیه اکید می‌گردد در این خصوص مراقبت و مواظبت لازم به عمل آید

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *