شناسه خبر: 2383 منتشر شده در مورخ: 1392/11/16 ساعت: 09:40 گروه: اجتماعی  
معلولان البرزی چشم انتظار خانه دار شدن
مدیرکل بهزیستی البرز مطرح کرد

معلولان البرزی چشم انتظار خانه دار شدن

مدیر کل بهزیستی استان البرز از افراد خیر و نیکوکار استان البرز خواست تا با کمک های نقدی هر چند اندک خود روند خانه دار شدن معلولان تحت پوشش بهزیستی را تسریع بخشند .

  افروز بهرامی، اظهارکرد: این متقاضیان بخشی از آورده مسکن خود را تکمیل کرده اند  اما به دلیل افزایش ناگهانی قیمت مسکن مهر قادر به تکمیل باقی مانده مبلغ تعیین شده برای آورده اولیه  نیستند .

بهرامی گفت: غالب افرادی که در طرح مسکن مهر ثبت نام کرده اند سرپرستان خانواده هایی هستند که بیش از یک معلول دارند و یا خودشان دچار معلولیت هستند.

وی افزود: مبلغ مورد نیاز برای تکمیل آورده این افراد حدود 3 میلیارد تومان است که بخشی از آن در جشن گلریزانی که پیش از دهه مبارک فجر برگزار شد تامین شده است.

بهرامی تاکید کرد: با تکمیل این مبلغ در کوتاه ترین زمان ممکن روند تحویل واحدهای مسکونی این خانواده ها انجام و آنها صاحب خانه می شوند.

وی تصریح کرد: طرح واگذاری مسکن مهر به مددجویان بهزیستی در فاز نخست تنها برای معلولین اجرایی می شود چراکه معلولان به دلیل محدودیت های فیزیکی  ازاولویت بیشتری به نسبت سایر مددجویان بهزیستی برای خانه دار شدن برخوردار هستند.

مدیر کل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: به نظر نمی رسد تا پایان ایام لله دهه فجر بتوان تمام آورده اولیه مسکن مهر این متقاضیان را تکمیل کرد اما بعد از دهه فجر قراردادهای واحدهای مسکونی آنها به دستشان خواهد رسید.

انتهای پیام/ ق

 

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *