شناسه خبر: 2354 منتشر شده در مورخ: 1392/11/15 ساعت: 09:27 گروه: سیاسی  
«رشد» برای کودکان نابینا هم منتشر می‌شود

«رشد» برای کودکان نابینا هم منتشر می‌شود

مدیر مسئول نشریات«رشد» از انتشار مجله‌ای ویژه نابینایان و برای دانش‌آموزان دوره دبستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد که وزارت ارشاد به این نشریه، هرچه زودتر مجوز دهد.

محمد ناصری، مدیر مسئول مجلات رشد از انتشار مجله‌ای ویژه نابینایان خبر داد و افزود: واقعیت ماجرا این است که ما حق کودکان استثنایی، چه نابینا چه ناشنوا را رعایت نکرده و آنها را نادیده گرفته‌ایم. به همین خاطر برآن شده‌ایم تا در سلسله نشریات رشد، فضا و عنوانی را به مخاطبان کم‌بینا و نابینا اختصاص دهیم.

او در پاسخ به این‌که این نشریه چه گروه سنی از مخاطبان نابینا را دربرمی‌گیرد گفت: ما براساس آمار، میانگینی را در نظر می‌گیریم. این نشریات برای دبستانی‌ها منتشر می‌شود و هدف ما این است که با قیمت ارزان به دست مخاطب برسد و از توزیع خوبی هم برخوردار باشد.

ناصری به این‌که همه چیز به تصمیم دفتر انتشارات کمک آموزشی رشد برنمی‌گردد اشاره و بیان کرد: ما تصمیم گرفته‌ایم نشریه‌ای برای کودکان کم‌بینا و نابینا داشته باشیم اما همه چیز به خواست ما برنمی‌گردد بخشی به وزارت ارشاد برمی‌گردد و چگونگی صدور مجوز؛ قسمت دیگر هم سازمان کودکان استثنایی است که باید با ما همکاری داشته باشد.

نشریات «رشد کودک»، «رشد دانش‌آموز»، «رشد نوجوان» و 29 عنوان دیگر از این سلسه مجلات از سوی دفتر انتشارات کمک آموزشی رشد منتشر می‌شوند و وابسته به وزارت آموزش و پرورش و ادامه نشریاتی با عنوان «پیک» هستند که نخستین شماره از آن در سال 1343 منتشر شد.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *