شناسه خبر: 2278 منتشر شده در مورخ: 1392/11/9 ساعت: 15:47 گروه: فرهنگی  
11 استان ایران به شنوندگان رادیو اقتصاد اضافه می‌شوند

11 استان ایران به شنوندگان رادیو اقتصاد اضافه می‌شوند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد ضمن معرفی ویژه برنامه‌های دهه فجر این شبکه در سال حماسه اقتصادی اعلام کرد: در شرایط فعلی 17 استان امکان دسترسی به شبکه رادیویی اقتصاد را دارند که در ماه‌های آینده 11 استان دیگر تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 نشست خبری شبکه رادیویی اقتصاد با رویکرد اعلام فرستنده‌های جدید و جشنواره برنامه‌های اقتصادی رادیو در سال حماسه اقتصادی پیش ازظهر امروز چهارشنبه نهم بهمن با حضور سیدعباس موسوی تبار مدیر شبکه رادیویی اقتصاد برگزار شد.

موسوی تبار در این نشست اعلام کرد: حماسه سی‌وششم سه شنبه 22 بهمن سال جاری ساعت 9 صبح به مدت 180 دقیقه و «بامداد اقتصادی» با رویکرد به دستاوردهای اقتصادی، صنعتی و علمی کشور با حضور وزرا، معاونان وزرا و کارشناسان هر روز ساعت 8 صبح روی آنتن شبکه رادیویی اقتصاد می‌رود.

دهه فجر تقویم خودباوری اقتصادی است

وی افزود: در ادامه ویژه برنامه‌های دهه فجر برنامه‌های «اقتصاد امروز» که به تقویم خود باوری اقتصادی و فراهم شدن زمینه‌های فکری و عملی آن در سال‌های پس از انقلاب اختصاص دارد از شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 8 صبح روی آنتن رفته و «بازار خبر» با بررسی تفکرات اقتصادی حضرت امام خمینی(ره) و چگونگی نهادینه کردن آنها در جامعه اسلامی از زبان کارشناسان ساعت 17 روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد با اشاره به پنج گروه برنامه ساز و عمر این شبکه رادیویی تصریح کرد: شش سال از عمر رادیو اقتصاد می‌گذرد و این شبکه با 5 گروه برنامه‌ساز و قریب به 300 تن از اساتید که با ما همکاری دارند فعالیت می‌کند. برنامه‌های رادیو اقتصاد 24 ساعته و در 25 حوزه مستقل با شعار سال روی آنتن می‌رود.

موسوی‌تبار با اشاره به مدت زمان چند برنامه خاص در این شبکه رادیویی اظهار کرد: طی 9 ماه گذشته شبکه رادیویی اقتصاد توانسته در «شعارسال» 56286 دقیقه برنامه، در حوزه «اقتصاد مقاومتی» 2400 دقیقه و نیز در حوزه «هدفمندی یارانه‌ها» 585 دقیقه و در برنامه «کار وکارآفرینی» در قالب‌های متنوع 5100 دقیقه برنامه‌های خاص را روی آنتن ببرد.

وی ادامه داد: این شبکه رادیویی از برنامه‌های تخصصی چون «اقتصاد امروز»، «صدای صادرات»، «صنعت گردشگری»، «باشگاه مشاوران اقتصادی»، «اقتصاد انرژی»، «عمران و پیشرفت»، «مهارت‌های اقتصادی»، «بامداد اقتصادی»، «کشاورزی محورتوسعه»، «اقتصاد سلامت» تشکیل شده که هر سطر با رویکردهایی جدید اضافه و حذف می‌شود.

موسوی تبار اظهار کرد: برنامه‌های «تجربه‌های اقتصادی»، «اقتصاد سلامت و استاندارد»، «تراز معرفت»، «صنعت چاپ»، «باشگاه مشاوران اقتصادی»، «کار و کارآفرینی»، «ایستگاه مدیریت»، «ایستگاه سفر»، «نگاه نو»، «نمایشگاه‌های اقتصادی» از ویژه برنامه‌های جدید این شبکه رادیویی هستند.

امکان دسترسی 11 استان دیگر کشور به رادیو اقتصاد

وی با اشاره به دسترسی مخاطبان این شبکه رادیویی در دیگری استان‌ها تصریح کرد: در شرایط فعلی 17 استان امکان دسترسی به شبکه رادیویی اقتصاد را دارند که در ماه‌های آینده 11 استان دیگر تحت پوشش قرار می‌گیرند. ساختار شکنی و رویکردی خاص از امتیازات شبکه رادیویی اقتصاد بوده که با توجه به این محوریت 500 یا حدود 800 برنامه را روی آنتن می‌برد.

موسوی تبار با اشاره به حمایت مدیران کشور از ویژه برنامه «تدبیر» افزود: برنامه تدبیر توانسته حمایت مدیران کشور را به خود جذب کند و با مدت زمان 35 دقیقه توانسته بیش از 700 برنامه را روی آنتن ببرد.

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد با اشاره به شوراهای تخصصی معاونت صدا ابراز کرد: در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران چند شورای تخصصی که یکی شورای اقتصاد است تشکیل شده که پشتیبانی اقتصادی شبکه‌های رادیویی به عهده شورای اقتصاد خواهد بود و امسال با توجه به شعار سال اهداف خود را پیش می‌بریم.

موسوی تبار با اشاره به سیستم (EPJ) تصریح کرد: سیستم EPJ به مخاطبان این امکان را می‌دهد که از همه عوامل تیم یک برنامه آگاه شوند و موضوع برنامه مورد نظر خود را دنبال کنند که این سیستم خود یک بانک اطلاعاتی کامل برای مخاطبان است.

بنابراین گزارش مدیر شبکه رادیویی اقتصاد با اشاره به تأسیس باشگاه کارآفرینی و مهارت‌های کارآفرینی گفت: باشگاه کارآفرینی و مهارت‌های کارآفرینی توسط یکی از گروه‌های این شبکه رادیویی تأسیس شد و بیش از 4000 هزار عضو دارد و تاکنون خارج از سازمان صدا و سیما توانسته 10 همایش را برگزار کند.

موسوی تبار با اشاره به سایت رادیو اقتصاد اظهار کرد: در این سایت ما با مخاطبان و اساتید دانشگاهی و بخصوص نخبگان در ارتباط هستیم و باید بگویم که 88 درصد همایش‌های اقتصادی کشور ضبط رادیویی شده و از رادیو اقتصاد روی آنتن می‌رود.

وی با اشاره به آخرین اخبار درخصوص دسترسی مخاطبان در دیگر استان‌ها به این شبکه رادیویی خاطر نشان کرد: تا سه ماه دیگر 11 استان دیگر کشورمان می‌توانند از برنامه‌های تخصصی و متنوع این شبکه رادیویی بهره‌مند شوند.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *