شناسه خبر: 2253 منتشر شده در مورخ: 1392/11/9 ساعت: 14:19 گروه: سیاسی  
هدفمندی یارانه ها افزایش قیمت 92 درصدی حامل انرژی را بدنبال خواهد داشت
نماینده محلات در مخالفت با کلیات لایحه 93:

هدفمندی یارانه ها افزایش قیمت 92 درصدی حامل انرژی را بدنبال خواهد داشت

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: کسب درآمد 52 هزار میلیاردی از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه ها منجر به افزایش 92.6 درصدی قیمت های حامل های انرژی می شود.

به گزارش ایران سپید علیرضا سلیمی در جلسه رسیدگی به لایحه بودجه 1393 کل کشور به عنوان یکی از سخنران مخالف کلیات این لایحه سخن گفت.

وی اظهارداشت: پیش بینی درآمد حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها 50 هزار میلیارد تومان بود اما عملکرد آن 42 هزار میلیارد تومان شد.

سخنران مخالف کلیات لایحه بودجه 93 تصریح کرد: از این مبلغ 30 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین شد که 12 هزار میلیارد تومان کسری وجود دارد.

سلیمی افزود: پیش بینی می شود منابع قانون هدفمندی یارانه ها در سال 93، 63 هزار میلیارد تومان باشد که از این میزان 11 هزار میلیارد تومان از بودجه عمومی و 52 هزار میلیارد تومان از محل افزایش قیمت حامل های انرژی به استثنای برق تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموع این شرایط به این معنا است که به مردم فشار بیشتری وارد می شود و تولید با مشکل مواجه می شود که تداوم آن منجر به کاهش مصرف و افزایش مجدد قیمت ها تا 110 درصد است.

  twitter linkedin google-buzz facebook digg afsaran
کلید واژه
 
نظرات بینندگان
نظر شما
لطفا جهت تسهیل ارتباط خود با ایران سپید، در هنگام ارسال پیام این نکات را در نظر داشته باشید:
1.ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.
2.از تایپ جملات فارسی با حروف انگلیسی خودداری کنید.
3.از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری کنید.
4. ثبت نظرات در سايت ايران سپيد براي هر نظر حداکثر 400 واژه است.
نام:
ایمیل:
نظر: *